Kvindelige riffelinstruktører søges!
Fra : Hanne Pedersen

Dato : 28-06-02 12:22

Nordisk safari klub afholder til næste år en skydning kun for damer. Til at
hjælpe med dette søger vi et antal kvindelige riffelinstruktører. Som
oplægget til skydningen er nu bliver der skydning til løbende vildsvin,
jagtfeltskydning samt indskydning og træning, med mulighed for afprøvning af
forskellige skydestokke og skydestillinger. Har du lyst til at hjælpe med
dette kontakt da undertegnede.

Skydeudvalgsformand NSK

Bo Rodam

Fra : M@X

Dato : 30-06-02 11:11

Du Hanne.

Jeg vil da gerne hjælpe dig.

Hilsen M@xine.

Fra : Mogens Christensen

Dato : 30-06-02 15:53

Så husk lige at barbere dig først.

Fra : Steen Holmgaard

Dato : 30-06-02 17:48

Hvad vil din kone ikke sige hvis du låner af hendes gardarobe

Fra : M@X

Dato : 02-07-02 20:02

Han siger ikke noget til at jeg låner hans kjoler, han bruger osse min
g-streng.

M.

"Steen Holmgaard" <holmgaard@fakse.dk> skrev i en meddelelse
| Hvad vil din kone ikke sige hvis du låner af hendes gardarobe
|
| "M@X" <404-jeffrey@get2net.dk> wrote in message

Til
| afprøvning
| med
| > |
| > |
| > |
| > |
| > |

Fra : Hanne Pedersen

Dato : 03-07-02 16:42

I har vist som sædvanligvis for lidt at lave. Det var faktisk et seriøst
indlæg.
Hilsen
formanden

Fra : M@X

Dato : 04-07-02 19:27

Undskyld Hanne!

Den kørte lidt af sporet. Os der kender dig er ikke i tvivl om at du er
seriøs.
Jeg håber at du osse får "rigtige" henvendelser.

God sommerferie.

| I har vist som sædvanligvis for lidt at lave. Det var faktisk et seriøst
> [...]
| > | > |
| > | > |
| > | > |
| > | > |