Hjælp mig lige med min form...
Fra : Martin

Dato : 12-02-01 20:42

hvad er fejlen...
på denne side
http://www.geocities.com/lsvdk/diverse/test_anmeldelse.html

--

\ Bye for now Martin /
/\ http://www.geocities.com/lsvdk/ /\
>=)'> Email: martini@mailme.dk <'(=<
\/ ICQ: 58847459 \/
/ \

Fra : Falckredderen Ragga ~

Dato : 13-02-01 14:53

"Martin" <martini@mailme.dk> skrev i en meddelelse
news:o2fg8tojtkcn0iucvmsgg80j1tt1gp8hi5@4ax.com...
> hvad er fejlen...
> på denne side
> http://www.geocities.com/lsvdk/diverse/test_anmeldelse.html

Layoutet

Seriøst: Hvad er problemet?

Fra : Martin

Dato : 13-02-01 15:29

On Tue, 13 Feb 2001 13:52:50 GMT, "Falckredderen Ragga Muffin"
<no@spam.com> wrote:

>"Martin" <martini@mailme.dk> skrev i en meddelelse
>>

>Layoutet

Ja det ved jeg godt....!!
men jeg kan bare ik finde på andre måder at lave det på...!

>Seriøst: Hvad er problemet?

Jeg har selv rettet problemet manglede lige et ;
*SS*

--

\ Bye for now Martin /
/\ http://www.geocities.com/lsvdk/ /\
>=)'> Email: martini@mailme.dk <'(=<
\/ ICQ: 58847459 \/
/ \

Fra : Falckredderen Ragga ~

Dato : 13-02-01 16:22

> Ja det ved jeg godt....!!
> men jeg kan bare ik finde på andre måder at lave det på...!

Efer min mening burde du droppe baggrundstapetet, eller lave det på en anden
måde. Prøv at sætte din skærmopløsning til 1280*1024 - så vil du se, at
baggrunden ser temmelig kikset ud. Du har garanteret designet den til 800*600,
men i dag kører mange altså med større opløsning. Men ellers ser det fint og
funktionelt ud.

> Jeg har selv rettet problemet manglede lige et ;
> *SS*

Ok! De kan jo smutte...

vh.
Peter

Fra : Martin

Dato : 13-02-01 19:18

On Tue, 13 Feb 2001 15:21:32 GMT, "Falckredderen Ragga Muffin"
<no@spam.com> wrote:

> [...]
>men i dag kører mange altså med større opløsning. Men ellers ser det fint og

Der står i menu siden at den er lavet til 1024 X 768 ellers ser
layoutet ik godt nok ud se selv her.

http://www.chart.dk/list_websites.asp?mode=ref&id=31221

Jeg skal også ha lavet en opstilling via opløsning men jeg skal jo
også lige have tid til det *S*

>Ok! De kan jo smutte...

Ja nemt....

--

\ Bye for now Martin /
/\ http://www.geocities.com/lsvdk/ /\
>=)'> Email: martini@mailme.dk <'(=<
\/ ICQ: 58847459 \/
/ \

Fra : Martin

Dato : 13-02-01 20:26

<no@spam.com> wrote:

>"Martin" <martini@mailme.dk> skrev i en meddelelse
>>

>Layoutet

Så kan du kigge lavede lidt om på layoutet så det er kønnere i alle
størrelser, indtil jeg får lavet en viderestilling via opløsning

--

\ Bye for now Martin /
/\ http://www.geocities.com/lsvdk/ /\
>=)'> Email: martini@mailme.dk <'(=<