Hvorfor siliconespray efter vask?
Fra : Thomas Hjort

Dato : 28-06-02 10:42

Jeg har set på en side, at der er nogle der bruger siliconespray efter vask
af MC.

Men er det ikke svært at vaske af igen?
Og hvorfor bruge det i det hele taget? Er det fordi det er vandafvisende? Og
kan man bruge det på hele MC'en?

Mvh Thomas
SV650

Fra : Jon Larsen

Dato : 28-06-02 11:03

xxxxxxxxxxxxxxxxx
Tjaaahhh.. Jeg bruger "custom marine hard wax" fra Hempel... så behøver jeg
kun give voks 3 gange årligt.
Og så bruger jeg "Amour All" til diverse plastikdele.. bl.a sidespejle og
lidt af cockpittet samt blinklys får, men jeg holder det langt væk fra min
saddel.

Fra : Thomas Hjort

Dato : 28-06-02 19:16

"Jon Larsen" <jon-soegaard@larsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> lidt af cockpittet samt blinklys får, men jeg holder det langt væk fra min

Men jeg giver også min MC voks.

Og det var mit indtryk at det skulle være en fordel at sprøjte et lag
silicone ud over voksen.

Mvh Thomas