indgående kreditnota for varekøb
Fra : flemming

Dato : 28-06-02 10:10

Hej igen

Indgående kreditnota for ydelser, der ikke har været leveret til mig.

Er det:

debet kassen
og
kredit indgående/salgs moms
og
kredit på omkostningskontoen, hvor resten af fakturaen er debiteret ?

mvh
Flemming

Fra : flemming

Dato : 28-06-02 10:31

Vedr nedenstående:

Det er ikke på varekøb, men på køb af tryksager. Beklager fejlen. Håber
nogen kan hjælpe mig.

mvh
Flemming

Fra : Smith

Dato : 28-06-02 13:53

Du krediterer omkosningskontoen og krediterer købsmoms(indgående moms) og
debiterer kreditoren.

Smith

Fra : flemming

Dato : 28-06-02 14:16

Mange tak for svaret !
mvh
Flemming

Fra : Ove Hansen

Dato : 28-06-02 13:38

"flemming" <fvestergaard@sol.dk> wrote in message
> [...]
> kredit indgående/salgs moms
> og
> kredit på omkostningskontoen, hvor resten af fakturaen er debiteret ?

Er varen betalt?
/Ove

Fra : Erik G. Christensen

Dato : 28-06-02 16:56

flemming wrote:
> [...]
> og
> kredit indgående/salgs moms
> og kredit på omkostningskontoen, hvor resten af fakturaen er debiteret ?

ja
forudsat betaling følger nota.

--
Med venlig hilsen Erik G. Christensen