Morrowind
Fra : DavMar

Dato : 27-06-02 23:27

Hejsa...

I Guild of Mages i Balmora har jeg fået opgaven med at lægge en fake gem på
"hvad hedder han nu"'s skrivebord.
Det har jeg gjort.....Men når jeg kommer tilbage til hende der gav mig
opgaven og hun spøger om jeg har gjort det kan jeg ikke svare ja !!! Nogen
der har nogen forslag til hvad der går galt ???

Maria

Fra : arc@na

Dato : 28-06-02 14:51

On fr 28 jun 2002 12:26:50a, "DavMar" <davmar@FJERN_DETTEmail.dk>
wrote in news:3d1b9120$0$1434$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> I Guild of Mages i Balmora har jeg fået opgaven med at lægge en
> fake gem på "hvad hedder han nu"'s skrivebord.

Hun hedder Galbedir.

> [...]
> gav mig opgaven og hun spøger om jeg har gjort det kan jeg ikke
> svare ja !!! Nogen der har nogen forslag til hvad der går galt

Du skal lægge stenen nede i skuffen, ikke oven på bordet.

Du huskede at gemme inden du gik derop, ikke?

arc@na

Fra : DavMar

Dato : 29-06-02 08:49

"arc@na" <always@device.null.gov> skrev i en meddelelse
> On fr 28 jun 2002 12:26:50a, "DavMar" <davmar@FJERN_DETTEmail.dk>
> wrote in news:3d1b9120$0$1434$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> Hun hedder Galbedir.

UPS

> Du skal lægge stenen nede i skuffen, ikke oven på bordet.

Skuffen ??? Jeg kan ikke finde en skuffe i skrivebordet. Er det fordi
Galbedir står deroppe at jeg ikke kan se den ???

> Du huskede at gemme inden du gik derop, ikke?

Selvfølgelig....ikke....

Hilsen
Maria

Fra : arc@na

Dato : 30-06-02 19:24

On lø 29 jun 2002 09:49:02a, "DavMar" <davmar@FJERN_DETTEmail.dk>
wrote in news:3d1d6658$0$1454$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk:

> Skuffen ??? Jeg kan ikke finde en skuffe i skrivebordet. Er det
> fordi Galbedir står deroppe at jeg ikke kan se den ???

Hvis du har fået at vide af hende missekat-alkymisten nede i
kælderen, at du skal lave ombytningen, skulle du meget gerne møde
Galbedir når du er på vej op ad trappen. Se i din journal, om der
står noget...

Klik på bordet, ligesom på en kasse eller en anden container - så vil
du se, at der ligger en krystal i forvejen. Læg den falske ned til
den anden (hvis du stjæler den og prøver at få Galbedir til at
enchante et eller endet, bliver du ekskluderet fra Nages' Guild!!!)

> Selvfølgelig....ikke....

Det husker du fremover, ikke sandt? (grum latter...) )

arc@na