N6610 - Email ?
Fra : Henrik

Dato : 27-06-02 21:42

Howdy ;)

Nogen der ved om der er e-mail klient i N6610 ligesom fx S-E T68i ?

Hvis ikke, kan man så få et "Java" program til det?

/HSK

Fra : Peter Rongsted

Dato : 28-06-02 09:20

"Henrik" <hsknospam@2840.dk> wrote:

>Howdy ;)
>
>Nogen der ved om der er e-mail klient i N6610 ligesom fx S-E T68i ?

Det ser ikke ud til det.

>Hvis ikke, kan man så få et "Java" program til det?

Jep, der findes allerede mange MIDlets til e-mail. Smut hen forbi
www.midlet.org - de ligger under Internet

Peter

Fra : Christian Larsen

Dato : 29-06-02 01:05

Hej.

Der er email klient i den. ,-)

m.v.h.
Chris.

Fra : Peter Rongsted

Dato : 30-06-02 01:56

"Christian Larsen" <bryske@mail.dk> wrote:

>Hej.
>
>Der er email klient i den. ,-)

Hvor har du læst det? Jeg vil gerne tro dig, men kan ikke finde noget om
det på Nokias sider.

http://press.nokia.com/PR/200206/863478_5.html
http://nokia.com/phones/6610/index.html

Peter

Fra : macriis

Dato : 16-08-02 06:53

Der er bestemt ingen e-mail klient i denne fon.

-Morten

http://www.kandu.dk/