Forslag til fundatstillæg
Fra : Live4Him

Dato : 27-06-02 21:51

Jeg vil foreslå et tillæg i fundatsen således at indsamling af penge gøres
off-topic. Jeg ved iøvrigt slet ikke om det er lovligt offentligt at samle
penge ind som Willy (hvem han end er) gør det.

Under alle omstændigheder synes jeg det er dybt smagløst og udtalt mangel på
respekt.

Jeg overvejer at klage til hans udbyder get2net.

jørgen.
--
http://www.sermonaudio.com/

Fra : igor.vovchanchyn

Dato : 28-06-02 00:01

Live4Him" <brothers_bisp@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]

> respekt.
>
> Jeg overvejer at klage til hans udbyder get2net.

--- snip ---

Hej Jørgen,

synes du skyder lidt over målet ved at ville klage og ændre fundsatsen pga.
Willy.

Vis dig som det kloge og kristne menneske vi normalt kender dig som, og
lad de ting du ikke er enig fare...

Guds fred.
/igor