Jorden Stråler
Fra : J_skov

Dato : 27-06-02 21:37

Er der nogen her som tager emnet jordstråler seriøst!!!!!

Jeg har gennem 4 år opmålt for jordstråler.
Jeg undres til stadighed over den skepsis der er omkring emnet.

Folk bakker simpelthen når der tales om det....
Er det fordi de er bang for at erkende der "er" noget som de ikke se.
Et faktum er, at kroppen er ligeglad med om man tror på det.

Opholder man sig ufrivilligt på et bestrålet sted, udsætter man sig for
en sundhedsrisiko.
på google.com findes der mange gode sider om emnet.
Jeg ønsker inderligt at i må få øjene op, for det er ikke at spøge
med...
MVh J. S. Frederiksen

http://www.kandu.dk/

Fra : Roffus

Dato : 28-06-02 23:44

Hei
Det STORE spørsmålet er vel heller om noen gidder
å ta deg seriøst?

På den annen side; Virkningen av "Placebo-effekten",er
udisskutabel?

RBJ

Fra : Rado

Dato : 18-07-02 20:22

On Thu, 27 Jun 2002 20:37:28 GMT, "J_skov" <J_skov.news@kandu.dk>
wrote:

>Er der nogen her som tager emnet jordstråler seriøst!!!!!
>
>Jeg har gennem 4 år opmålt for jordstråler.
>Jeg undres til stadighed over den skepsis der er omkring emnet.

Ikke desto mindre er man begyndt at undersøge det seriøst inden for
landbruget. Man har konstateret at grise reagerer meget positivt når
der sættes beskyttelse op i udsatte svinestalde.

http://www.skov.dk/dansk/opslag/opslag_713.html

Hvad det så helt præcist er der foregår er jeg ikke sikker på - jeg
tror der er flere mulige forklaringer på fænomenet (jordstråler,
elektriske felter fra elnettet, psykiske projektioner).

--
Rado

Science cannot solve the ultimate mystery of Nature. And it is because in
the last analysis we ourselves are part of the mystery we are trying to
solve. - Max Planck

Fra : line illum mundus

Dato : 19-07-02 21:02

Hej J.S.Frederiksen.
Jeg tager da så absolut jordstråler og deres effekt temmelig seriøst,
eftersom 3/4 af min familie har været ret hårdt ramt,- én med sukkersyge, én
med alvorlig astma-allergi og én med en hjerneblødning, som desværre var
dødelig. Det skal siges, at opmåleren intet kendte til familien eller dens
sygdomme.
Jeg tror, folks skepsis er den samme som overfor mange ting i den
alternative behandlers verden, pånær zoneterapi, som har været accepteret i
så mange år, at de fleste efterhånden har tillid til det. Skepsis'en skyldes
vel, at vi som mennesker bliver utrygge ved de fænomener, som vores
videnskab hverken kan måle, kontrollere eller bevise, og når vi bliver
utrygge, vender vi ryggen til. Desværre, for der ligger uanede kræfter gemt
i mange af disse områder, fx. omkring jordtråling. Bare det faktum, at alle
kirker i Danmark har døbefonden placeret over et kraftigt jordstråle-kryds
overbeviste mig om, at der er noget om snakken.
Egentlig vil jeg gerne have dit navn og tlf.nummer, i tilfælde af, at jeg
eller nogle af mine klienter får brug for din kunnen. Hvis du ikke vil
udlevere det i dette forum, kan du maile det til mig på illuminee@sol.dk
eller benytte www.illuminee.dk
Mange hilsner - og tak for, at du gør dette spændende stykke arbejde,
Line.

Fra : Bent Bjarne

Dato : 21-07-02 16:51

> Er der nogen her som tager emnet jordstråler seriøst!!!!!

Nej da.