Kabel til TV-out med S-VHS converter
Fra : Tinky Winky

Dato : 27-06-02 21:27

Jeg skal bruge et kabel med SCART stik i den ene ende og S-VHS i den anden.
Jeg tror ikke at TV'et kan klare et S-VHS signal, men der er vist stik med
convertere. Er der nogle der kan anbefale et passende stik og hvor det kan
købes billigt?

Fra : Sam

Dato : 27-06-02 21:37

"Tinky Winky" <twREMOVE@tinkywinkysfantasyplace.dk> wrote in message
> [...]
> convertere. Er der nogle der kan anbefale et passende stik og hvor det kan
Prøv her.
http://makeashorterlink.com/?Z18851621

Fra : Klitgaard

Dato : 27-06-02 23:01

"Tinky Winky" <twREMOVE@tinkywinkysfantasyplace.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> convertere. Er der nogle der kan anbefale et passende stik og hvor det kan

Scart har et med Scart-konverter - 170 for 10 meter gav jeg. Virker fint.

--
....Klitgaard

Fra : Tinky Winky

Dato : 28-06-02 00:02

> Scart har et med Scart-konverter - 170 for 10 meter gav jeg. Virker fint.

Tastefjel?

Fra : Klitgaard

Dato : 28-06-02 07:02

> Tastefjel?

Haha. ja det første Scart skulle erstattes med Zitech :)

--
....Klitgaard

Fra : -Uncle-

Dato : 28-06-02 07:46

> [...]
> convertere. Er der nogle der kan anbefale et passende stik og hvor det kan

Jeg har købt et hos BJ. 10 meter og med converter til scart og det virker
fint, og så kostede det kun 99 kr.-

-Uncle-

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 28-06-02 14:30

"Tinky Winky"
> [...]
> der er vist stik med convertere. Er der nogle der kan
> anbefale et passende stik og hvor det kan købes billigt?

<http://makeashorterlink.com/?L2BC22721>
- Læs om det, det er perfekt ;)

Mvh.
Mikael

Fra : Mogens

Dato : 28-06-02 15:56

On Fri, 28 Jun 2002 15:29:51 +0200, Mikael Nørrelund Andersen
<noerrelund@pc.dk> wrote:

><http://makeashorterlink.com/?L2BC22721>
>- Læs om det, det er perfekt ;)

Både Fona og Merlin har præcis den samme konverter.
I Fona koster den ca det samme som hos AV-supply mens
Merlin vil have en 10-15 kr mere.
Til gengæld er S-vhs kablet lidt billigere hos Merlin.
( ihvertfald i Aalborg )

mvh Mogens

Fra : Mikael Nørrelund And~

Dato : 28-06-02 16:47

"Mogens" <moveng@portalen.no> skrev:

> Både Fona og Merlin har præcis den samme konverter.

Det tror jeg ikke, jeg tror mere det er denne adapter
(og _ikke_ en konverter):
<http://makeashorterlink.com/?G37F25721>

Mvh.
Mikael

Fra : Mogens

Dato : 28-06-02 20:03

On Fri, 28 Jun 2002 17:47:15 +0200, Mikael Nørrelund Andersen
<noerrelund@pc.dk> wrote:

>Det tror jeg ikke, jeg tror mere det er denne adapter
>(og _ikke_ en konverter):
><http://makeashorterlink.com/?G37F25721>

OK, det har du nok ret i. Sorry.

mvh Mogens