Udendørs overvågningskamaer
Fra : Ivar Madsen

Dato : 27-06-02 21:12

Foran banker er det ikke tilladet at sætte overvågningskamaer op, men
hvad så med foran private firmaers indgange, er det så tilladt?

Bl.a. TDC har sådanne.

--
news.milli.dk føre pga. HD problem på min arbejdsmaskine
kun de grupper jeg selv følger mere eller mindre med i.

Fra : Peter G C

Dato : 27-06-02 22:51

Ivar Madsen <news-12-04-02@milli.dk> skrev:

> Foran banker er det ikke tilladet at sætte overvågningskamaer op, men
> hvad så med foran private firmaers indgange, er det så tilladt?

Banker *er* jo private firmaer.....

/Peter

--
http://www.grauslund.com

Fra : Henrik Stidsen

Dato : 27-06-02 23:46

Ivar Madsen <news-12-04-02@milli.dk> wrote in

> Foran banker er det ikke tilladet at sætte overvågningskamaer
> op, men hvad så med foran private firmaers indgange, er det så
> tilladt?

De må ikke fordi det er offentlig gade de dermed kommer til at
overvåge. (correct me if I'm wrong)

--
Henrik Stidsen | HS235-DK | Ikke eksisterende samleobjekt
http://min.hjemmeside.er.paa.http.kolon.2-x-skraastreg.susie.dk/

Fra : Martin Højriis Krist~

Dato : 29-06-02 20:08

"Ivar Madsen" <news-12-04-02@milli.dk> skrev i en meddelelse
> Foran banker er det ikke tilladet at sætte overvågningskamaer op, men
> hvad så med foran private firmaers indgange, er det så tilladt?
> Bl.a. TDC har sådanne.

Loven er noget "rodet" imo, men det springende punkt er at kameraet ikke
må være forbundet til automatisk optageudstyr.
Kameraene må overvåges fra centralt sted, men ikke optaget.