Nvidia Quadro 4 750 XGL
Fra : Peter

Dato : 27-06-02 21:21

Jeg er blevet tændt på et Nvidia Quadro 4 750 XGL grafikkort til brug for 3D
CAD.

Desværre siger min PC-smed, at han ikke kan finde ud af, hvor det kan
skaffes herhjemme.

Nogen der kan hjælpe.....?

--
Peter
For e-mail: fjern 'berry'

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 29-06-02 00:04

Peter wrote:
> [...]
> CAD.
>
> Desværre siger min PC-smed, at han ikke kan finde ud af, hvor det kan

Du kan da bare købe et GeForce og så køre med de hackede drivere, så kan
du købe en ekstra monitor for de kroner du sparer.

Mvh

Bruno

Fra : CopyCat

Dato : 29-06-02 10:19

> Du kan da bare købe et GeForce og så køre med de hackede drivere, så kan
> du købe en ekstra monitor for de kroner du sparer.

Skal kortet ikke også modificeres lidt .. ???

Det skulle man da med de gamle GF2 MX kort .. !!

~~Frank..

Fra : iddqd@worldonline.dk

Dato : 30-06-02 13:47

CopyCat wrote:

> Skal kortet ikke også modificeres lidt .. ???
>
> Det skulle man da med de gamle GF2 MX kort .. !!

Jeg har ikke testet det, men der skulle findes nogle Virtual Quadro
drivere som ikke kræver hardware modificering.

Det lykkedes næste for mig at overtale en af mine venner til at prøve
det, men så betalte hans arbejde de små 10.000 Quadro kortet kostede.

Mvh

Bruno

Fra : CopyCat

Dato : 30-06-02 19:50

> Det lykkedes næste for mig at overtale en af mine venner til at prøve
> det, men så betalte hans arbejde de små 10.000 Quadro kortet kostede.

Ja ., det er sku' mange penge at spare ..

~~Frank .,