hjælp til Asus V8200
Fra : Nuggi

Dato : 27-06-02 21:12

Hejsa

Jeg ved godt at i er blevet spurgt mange gange før men jeg kan sgu ikke
finde ud af det og ej heller finde nogle info omkring det.

Nå jeg ønsker at bruge mit tv out på mit asus v8200 deluxe, så sætter jeg
normalt kablet i og går ind ud skærm indstillinger og vælger tv, men i det
øjeblik jeg vælger ok til det så ryger signalet på min monitor og det er kun
inde i tv'et, så er det altså svært at vælge nogle programmer for tv'et står
25 m væk fra pc'en.

Er det ikke muligt at have billedet på pc imens den også er på tv'et ??
Eller er der noget jeg mangler at installere ?

Jeg håber at i vil være så venlige at hjælpe mig

Med Venlig Hilsen
Nuggi

Fra : René Jensen

Dato : 27-06-02 21:29

Nuggi wrote:
> Er det ikke muligt at have billedet på pc imens den også er på tv'et ??
> Eller er der noget jeg mangler at installere ?

Så vidt jeg er orienteret så er det kun ATI og Matrox grafikkort, der
kan vise Windows på monitor og fjernsyn samtidigt. Har hørt flere
foreslå TV-tool(?), men da jeg ikke selv bruger TV-out funktion, så må
det stå hen i det uvisse om det kan løse din problemstilling, men det er
sikkert et forsøg værd.

Med venlig hilsen,
René Jensen

Fra : -=Madsen=-

Dato : 28-06-02 00:02

> Så vidt jeg er orienteret så er det kun ATI og Matrox grafikkort, der
> kan vise Windows på monitor og fjernsyn samtidigt.

Geforce2 mx kan også, det kaldes TwinView
<http://www.nvidia.com/view.asp?IO=IO_20010528_6234>