CV tabs
Fra : Søren Thing Pedersen

Dato : 27-06-02 20:29

Hej

Er der nogle der brænder inde med nogle tabs til et eller flere af CVs
numre?

mvh
Søren

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 27-06-02 20:57

Søren Thing Pedersen <sthingp@SPAM.BE.GONE.get2net.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:lqpmhu44pcu8o285onqapkhlja5m8p9e4v@4ax.com...
> Hej
>
> Er der nogle der brænder inde med nogle tabs til et eller flere af CVs
> numre?
>
> mvh
> Søren
_____________

Tabs ??? - er det engelsk for nogle tabletter man skal tage for at klare at
lytte til CV ???

Fra : David Rasmussen

Dato : 27-06-02 21:15

Åge Halldorsson wrote:

> Tabs ??? - er det engelsk for nogle tabletter man skal tage for at klare at
> lytte til CV ???

En C.V.-tekst er passende her, så jeg lader mesteren tale:

Der er næppe noget der swinger
som Bjerringbro by night
hele hovedgaden emmer
af landmænd fit for fight

Det si'r sig selv
det si'r sig selv
well well well well
det si'r sig selv

Gud skal vide at jeg hader
at se dig holdt for nar
af hjernedøde bønder
på pedalsteel & dobroguitar

Der er ingenting der maner
som en Gjellerup plan
& en rejselysten fråde
på hævntogt fra Gedser til Skagen

Det er sent & det er vinter
solen går til psykolog
& månen fulder rundt
blandt troløshed & status quo

/David

Fra : OleK

Dato : 27-06-02 22:42

"David Rasmussen" <pinkfloydhomer@yahoo.com> skrev i en meddelelse

> En C.V.-tekst er passende her, så jeg lader mesteren tale:

> [...]

Selv om jeg egentlig hader mudderkastning i nyhedsgrupperne (og ellers
holder mig helt udenfor den slags), må jeg indrømme, at det var rigtig godt
gået.

Mvh
Ole

Fra : Max

Dato : 28-06-02 07:15

Hej

> at

Nu kunne det jo tænkes at Åge, som jeg godt kunne tænke sig at få
forklaret hvad "tabs" er, jeg ser det tit her i gruppen og må indrømme
at jeg ikke helt er klar over hvad det er.

Mvh Max

Fra : David Rasmussen

Dato : 28-06-02 07:36

Max wrote:

> Nu kunne det jo tænkes at Åge, som jeg godt kunne tænke sig at få
> forklaret hvad "tabs" er, jeg ser det tit her i gruppen og må indrømme
> at jeg ikke helt er klar over hvad det er.
>
> Mvh Max

Det kan man sagtens forestille sig. Men derfor er der ingen grund til at
udtale sig fordomsfuldt og fordømmende om en kunstner og hans fanskare.

"Tabs", eller tabulatur er en musiknotationsform til guitar, som er et
alternativ til traditionelle noder.

/David

Fra : Max

Dato : 28-06-02 11:28

Hej David

> Det kan man sagtens forestille sig. Men derfor er der ingen grund til at
> udtale sig fordomsfuldt og fordømmende om en kunstner og hans fanskare.

Det kan du have ret i, men der er vel ingen der tager Åge alvorlig :)

> "Tabs", eller tabulatur er en musiknotationsform til guitar, som er et
> alternativ til traditionelle noder.

OK, jeg takker for info.

Mvh Max

Fra : Åge Halldorsson

Dato : 28-06-02 15:48

Max <Max_Jens@post9.tele.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3d1c3a26$0$178$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

men der er vel ingen der tager Åge alvorlig :)
_________

Hallo hallo, nu synes jeg godt nok liiige ...........

Fra : Jonas E

Dato : 01-08-02 13:17

> Nu kunne det jo tænkes at Åge, som jeg godt kunne tænke sig at få
> forklaret hvad "tabs" er, jeg ser det tit her i gruppen og må indrømme
> at jeg ikke helt er klar over hvad det er.
>
> Mvh Max

Et godt eksempel:

http://www.tabcrawler.com/ftp/tabs.php?get&d/deftones/7_words.tab

Her er det Deftones' 7 Words