HJÆLP
Fra : Willy B. Stellander

Dato : 28-06-02 02:17

Hjælp !

Education is not a destination,
It´s a journey in life.

Vi søger 30 donatorer som er villige til hver at bidrage med kr. 1.000,00
til indkøb af skolebus til skolebørn i Filippinerne. Børnene har ofte lang,
ensom og farlig skolevej til fods og det er, desværre, almindeligt at disse
børn, især pigerne, bliver udsat for overgreb.

Alle beløb er selvfølgelig velkommen og kan indsættes på organisationens
konto i Jyske Bank. konto nr.: 5039-1111460

Doneret beløb over kr. 500,00 kan trækkes fra på selvangivelsen iflg.
Ligningslovens paragraf 8A.

EDUCARE PHILIPPINES
Almindevej 11
Landet
4920 Søllested
Yderligere info. På tel.: 40892574,
eller, E-mail: educare.ph@get2net.dk

Fra : Allan Riise

Dato : 27-06-02 18:32

Willy B. Stellander <tabinay@hotmail.com> scribbled:
Venligst Allan
Riise .....
> [...]
> organisationens konto i Jyske Bank. konto nr.: 5039-1111460
>
> Doneret beløb over kr. 500,00 kan trækkes fra på selvangivelsen iflg.

Hvorfor lige 30 personer der hver skal give 1000.- ??

Er alle donationer ikke lige gode ?
Jeg er da kold med om man kan trække det fra selvangivelsen, synes bare at i
har sat det lidt sært op.
100 personer der giver 300 eller på en hvilken som helst anden måde, må da
være lige så godt, bare målet nås..

Venligst ...
--
-- Allan Riise -- ICQ 55853098
-- www.AriSoft.dk --

Fra : Willy B. Stellander

Dato : 28-06-02 04:35

Kære Allan.
beklager indlægget kunne misforstås, men som beskrevet er alle størrelser af
donationer velkommen. Skulle du være interesseret i at yde en indsats derude
er du velkommen til at kontakte os.
Håber at høre fra dig
MVH
Willy B. Stellander
formand

Fra : Live4Him

Dato : 27-06-02 20:33

"Willy B. Stellander" <tabinay@hotmail.com> wrote in message

> Hjælp !

Før du forsøger at samle penge ind burde du måske lige præsentere dig selv
først. Det handler om alm. høflighed og respekt for gruppens brugere. Og så
iøvrigt indstille dit ur.

Tak.

jørgen.

Fra : Willy B. Stellander

Dato : 28-06-02 04:40

Kære Jørgen.
Det var dog en giftig tone. Nå, never mind. beklager, men det accepteres
desværre ikke at indlægge større indlæg og vedh. filer. Hvis du sender os en
mail vil vi sende dig vore vedtægter samt Educare Info.
MVH
W. B. Stellander
formand

Fra : Jens Bruun

Dato : 28-06-02 16:18

> [...]
> organisationens konto i Jyske Bank. konto nr.: 5039-1111460
>
> Doneret beløb over kr. 500,00 kan trækkes fra på selvangivelsen iflg.

Klage afsendt til abuse@get2.net og it-kriminalitet@politi.dk.

[FUT: dk.admin.netmisbrug]

--
-Jens B.