TWO Tovers *mega spolier*(for
Fra : Michael Skov

Dato : 27-06-02 17:05

Hvorfor skal de, i den nye teaser, lave den mega spolier som de gør.
Jeg har selv læst bøgerne men der da nogen der ikke har.
Min mor og far blev pisse sure da gandalf den grå døede.
og jeg ville ikke fortælle dem at han bliver til gandalf den hvide.
Jeg kan da selv huske da jeg læste det i bogen, det var da en mega
surprise.

øv new line cinima.

MEN jeg glæder min helt vildt.

MU!

PERCHIK "Money is the world's curse"
TEVYE " May the Lord smite me with it! And may I never recover!"
From Fiddler on the Roof (1971)
MU! (http://www.mobilixnet.dk/~mob65045/?22/)

Fra : Chingachgook

Dato : 27-06-02 20:37

--
Remove the "!" in my mail adr. to reply
"Michael Skov" <mu@net.dialog.dk> wrote in message
> [...]
| og jeg ville ikke fortælle dem at han bliver til gandalf den hvide.
| Jeg kan da selv huske da jeg læste det i bogen, det var da en mega

Du har ret. Jeg har selv læst triologien (heldigvis på engelsk, kunen
fanderme ikek lide at de kaldte pnyen "bill" for "jens" i oversættelsen,
eller "baggins" for sækker ), men det er nok mindre svært at lave en
trailer/teaser til LOTR 2 uden at inkludere Gandalf den hvide (aka. den
grå).
Han har jo en af hovedrollerne, men det kunne nok have ladt sig gjort i det
mindste at have lavet en teaser uden ham, men en trailer gik nok ikke.
Desuden er der så mange der har læst bøgerne at det nlsten var blevet "almen
viden" (ok, lidt overdrevet der, jeg ved det godt ).
Men man kunne se det fra den anden side: Hvordan overlevede han det grimme
styrt med balroggen f.eks.? Altså kunne man vende det om og sige: OK, nu er
den overraskelse ødelagt, men han må have ændret sig ham Gandalf...

| øv new line cinima.
|
| MEN jeg glæder min helt vildt.

Velkommen i klubben ;-D
Undertegnede køber extenden version dvd'en af 1'eren, men er der nogen der
ved om den der special edition med en masse andet på 4 dvd'er kommer til
danmark? Som et bokssæt? (læste et sted at boksen var tegnet/designet af
Alan Lee)

Fra : Lars Funck

Dato : 28-06-02 07:37

"Chingachgook" <!famtaba@tiscali.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> ved om den der special edition med en masse andet på 4 dvd'er kommer til
> danmark? Som et bokssæt? (læste et sted at boksen var tegnet/designet af

Det gør den, tvivl ikke på det

MVH

Funck

Fra : Chingachgook

Dato : 28-06-02 09:23

| Det gør den, tvivl ikke på det

Uhhhhh...... Lyder godt ;-D

Fra : N/A

Dato : 04-07-02 20:29

Fra : Chingachgook

Dato : 04-07-02 20:29

"Lasse Jensen" <lmj@lmjonline.dk> wrote in message
| Ja, den 4 disc special edition med bogstøtter kommer her i dk, se
| www.sf-film.dk/ringenesherre/

*savle* arh... lidt at se frem til

--
//Chingachgook
Remove the "!" in my mail adr. to reply

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 27-06-02 22:29

On Thu, 27 Jun 2002 18:04:33 +0200, "Michael Skov" <mu@net.dialog.dk>
wrote:

> [...]
> og jeg ville ikke fortælle dem at han bliver til gandalf den hvide.
>Jeg kan da selv huske da jeg læste det i bogen, det var da en mega

Jeg har ikke læst bøgerne, men havde ligesom regnet ud at Gandalf nok
ikke døde Så så stor er spoileren nok ikke.
Men jeg er nok enig i at det var unødvendigt at tage ham med i
traileren-

>MEN jeg glæder min helt vildt.

Me toooooooo

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Jørgen Flainard

Dato : 28-06-02 10:37

> [...]
> og jeg ville ikke fortælle dem at han bliver til gandalf den hvide.
> Jeg kan da selv huske da jeg læste det i bogen, det var da en mega

Hvornår alm. mennesker skal finde ud af at Gandalf er med igen, ved jeg
ikke. Men eftersom at det er en af hovedrollerne, ville det have været ret
svært at holde skjult. Det ville jo betyde at Ian McKellan ikke kunne lave
interviews om filmen før den fik premiere, at han ikke kunne fremgå af
rollelisten med mere. Og man skal lige huske på at det jo ikke er alle der
er lige spoiler fanatiske som denne gruppe. At Gandalf vender tilbage i
bogen er en behagelig overraskelse ja, men en overraskelse som filmisk set
ikke er interessant, og som filmselskabet/instruktøren tydeligvis ikke mener
er væsentlig.

Jørgen