Luderkunder er overmennesker?
Fra : Bo Warming

Dato : 26-06-02 17:44

Luderkunder er overmennesker?

Gud er død, betyder slave-moralen kan forlades.

Mænd (og på en lidt anden måde : kvinder) opdrages til underkastelse, dvs at
de gør sig til slave af en kæreste.

Nogle mænd ønsker total-underkastelse og vælger M- rolle i SM forhold, med
mandlig eller kvindelig hersker - men det almindeligste er, at mænd søger
at blive skafferdyr, bodyguard og elsker og famliefar hos en attraktiv dame,
der smigrer dem, så de oplever sig som jævnbyrdig partner.

"Forskellen mellem ægteskab og prostitution er prisens størrelse og
kontraktens varighed" vitses der ofte, og især fra glædespiger har jeg hørt
skråsikre bemærkninger om, at mænd betaler langt mere pr erotisk højdepunkt
i et parforhold end som luder- eller escort-kunde.

Medierne, der er reklame-agenter for kvindemagten, vil altid beskrive
luderkunder som afskum, tabere eller potentielle voldsmænd (ala
pædofilforbrydere).

I forbuds-Sverige er der lov imod at købe erotik - og kvindesagsgrupper
overvåger kunders biler, skriver bilnumre ned, sætter dem på nettet og
hetzer vildt - og staten straffer , typisk endnu dog kun med bøde.

At luderkunder har lav selvtilid er er selvfølgeligikke den fulde sandhed -
de er snarere "frie ånder " med overskud til at vælge. hvad skaber trivsel
for dem

De skaber typisk også trivsel for købesex-leverandøren, som typisk behandles
med sund, jævnbyrdig respekt og kærlighed.Hun får et meningsfuldt arbejde -
men ringeagtes af medsøstre som skruebrækker, der underbyder the
establishment.

Megen politisk korrekthed,

(fx om opreklamering af statlige kvindelige behandler- og opdrager-job),
er uintellinget, men mange mænd tør ikke andet end at deltage i samme
hylekor som medierne, om at "sådan skal det være" og alt andet er reaktionær
ondskab.

Når mænd på nettet hetzer imod aparte outsidere, der tør se kritisk på
matriarkatets magt, så er den reelle grund aldrig offtopic og lignende
facade-finesser, som postuleres - snarere handler det om, at "forsvare
kvindemagtens ære" og gøre sig fortjent til tildeling af lidt ros og
sexappeal, ved at udføre krigerdåd for den herskende klasse.

"Der ville ikke eksistere krige, hvis ikke kvinder så til" D.H. Lawrence

--

Bo Warming
Bjelkes Alle 46

Fra : Bo Warming

Dato : 27-06-02 18:23

In article <yCGS8.87500$N46.2411023@news010.worldonline.dk>, Bo.Warming@spamfilter.dk says...
> [...]
> de gør sig til slave af en kæreste.
>
> Nogle mænd ønsker total-underkastelse og vælger M- rolle i SM forhold

Jeg glemte at nævne at jeg selv elsker total-underkastelse, både med M & K partnere.
Så hvis nogen af jer ønsker en ydmyg partner, er jeg klar.

Hilsen Bo Warming 35861000
Bjelkes Allé 46 st., 2200 København N
Tlf: 35861000
http://www.cs.auc.dk/~hans/bo-warming.OSS.html

Fra : Bo Warming

Dato : 27-06-02 19:27

Som det fremgår af signaturen er den "Bo Warming" som jeg her svarer en
falskner

Ordet "ydmyg" ville jeg aldrig bruge - og til begge sider, er jeg -
desværre - ikke.

Og jeg skriver aldrig "Bjelkes Alle 46 st" for jeg bor i tofamiliehus og
"st" er unødvendigt.

Hilsen BW 35861000

Fra : Bo Warming

Dato : 27-06-02 21:32

In article <GNIS8.87537$N46.2416696@news010.worldonline.dk>, Bo.Warming@spamfilter.dk says...
> Som det fremgår af signaturen er den "Bo Warming" som jeg her svarer en
> falskner

Undskyld igen, men nogle gange fornægter jeg altså min personlighedsspaltning. Nogle gange er
jeg en Bo andre gange en anden Bo og via gruppen her kan begge mine jeg'er tale sammen. Hvor er
det smart.

Fra : Henning

Dato : 28-06-02 15:23

Bo Warming <Bo.Warming@spamfilter.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> personlighedsspaltning. Nogle gange er jeg en Bo andre gange en anden
> Bo og via gruppen her kan begge mine jeg'er tale sammen. Hvor er det

Kan man så ikke holde op med al den off-topig snak her
i gruppen og den fladpandede, barnlige hetz mod BW!

MVH
Henning

FUT. news:dk.admin.netikette

Fra : Bo Warming 2

Dato : 30-06-02 15:32

"Henning" <h2m@madsen.mail.dk> skrev i en meddelelse
> Bo Warming <Bo.Warming@spamfilter.dk> skrev i en meddelelse

> Kan man så ikke holde op med al den off-topig snak her
> i gruppen og den fladpandede, barnlige hetz mod BW!

Årh! ....Så hold da op med at piv...lille ven...

Hilsen Bo Warming 35861000
Bjelkes Allé 46 kld.., 2200 København N
Tlf: 35861000 lok. 112

Fra : Bo Warming

Dato : 27-06-02 21:34

> [...]
> falskner
>
> Ordet "ydmyg" ville jeg aldrig bruge - og til begge sider, er jeg -

Nogle gange vil mit andet jeg bare ikke erkende det. Men jeg drømmer altså om det.