Noget bedre end glidecreme?
Fra : Jacob

Dato : 27-06-02 16:02

Hej.

Vi har problem med glidecreme som tørrer for hurtigt ud. Faktisk allerede
efter et minuts tid begynder det at klistre meget.
Det er glidecreme fra Matas.
Kender nogen noget der er godt

Jacob

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 27-06-02 16:10

Jacob <testmand@yahoo.dk> wrote:
> [...]
>
> Vi har problem med glidecreme som tørrer for hurtigt ud. Faktisk
> allerede efter et minuts tid begynder det at klistre meget.

ohhh yeah...
eros bodyglide.... den absolutte top af glidecremer....

det er en lugt og smagsfri olie der bare kører og kører og kører......
ansolut genial!!!

du kan finde den her : http://www.smshop.dk/category.asp?category=13

deres beskrivelse: Eros Body glide er helt speciel. Den kan bruges til lidt
af hvert. Massageolie, fugtighedscreme og ikke mindst glidecreme. Den er
fuldstændig smags- og lugtneutral og klistrer og fedter ikke, da den hverken
indeholder olie eller fedt. Den er meget drøj i brug, og efterlader huden
silkeagtigt glat. Eros Body glide er ikke testet på dyr, og indeholder ikke
animalske produkter. Den anbefales ikke til brug sammen med
jelly/silikonelegetøj, men kan fint bruges sammen med kondomer.
--
knus sabina
Læs mine artikler på www.MandeZonen.dk

Fra : Carsten Matzon

Dato : 27-06-02 16:15

> ohhh yeah...
> eros bodyglide.... den absolutte top af glidecremer....
> det er en lugt og smagsfri olie der bare kører og kører og kører......
> ansolut genial!!!

Måske lidt selvmodsigende?...Olieprodukter kan vel ikke betegnes som cremer
eller?

Jeg ville personligt ikke føle mig tryg ved at bruge olie produkter
indvortes.Men smag og behag...
Hvad med eksplorationscreme som kan købes på apoteket?

Mvh
Carsten

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 27-06-02 16:26

Carsten Matzon <carsten@xxx.matzon.dk> wrote:

> [...]
> indvortes.Men smag og behag...
> Hvad med eksplorationscreme som kan købes på apoteket?

tja jeg kan jo kun opfordre dig til at prøve det.... jeg ville aldrig så
meget som tænke på at bruge andet i fremtiden......
og indvortes er det vel næppe... jeg kan fortælle at hverken kæresten eller
jeg har haft problemer med olien på nogen vis ( hverken udvortes eller
indvortes) og tro mig, hvis det havde nogen effekt på maven ville jeg mærke
det med det samme.......

min oplevelse af eksplorationscreme er at den også meget nemt bliver
klistret og kan faktisk ( på mig) gøre mere ondt end godt......

en anden fordel ved eros er også at den er enormt drøj i brug....... det er
vitterligt dråber vi snakker om......

Fra : Bo Warming

Dato : 27-06-02 21:29

"Carsten Matzon" <carsten@xxx.matzon.dk> wrote in message
> Jeg ville personligt ikke føle mig tryg ved at bruge olie produkter
> indvortes.Men smag og behag...
> Hvad med eksplorationscreme som kan købes på apoteket?

Ulækkert snask sammenlignet med en god fed Nivea

Kun hvis et gammeldags kondom af GUMMI , bruges, er man nødt til at afstå
fra de dejlige allestedsnærværende kulbrinteholdige smøremidler (smør,
margarine, fedt, olie, krem, vaseline - alle er næsten lige gode)

BRUG DET NY "POLY-URETHAN" KONDOM, som apotekerne har eller kan skaffe - det
kan holde til ALT andet end saks og nål, og mørner ikke af fedt (eller af
sollys eller af genbrug igenigenigen)

"PU" er fremtidens polymer, tyndere og stærkere, bruges også i femidomer,
som nu både bøsser og ulande foretrækker.

Fra : Thomas Nørgaard

Dato : 27-06-02 17:04

<snip>
> Eros Body glide er ikke testet på dyr, og indeholder ikke
> animalske produkter.
<snip>

øhh.... det kan godt være det er mig der er "tungnem" men hvordan tester man
glidecreme på dyr? Sodomi? *GGG*

Thomas
This mail was scanned by Norton Antivirus 2002

Fra : Heidi

Dato : 27-06-02 17:08

Sabina Hertzum wrote:

[snip]

> det er en lugt og smagsfri olie der bare kører og kører og kører......

[snip]

> klistrer og fedter ikke, da den hverken indeholder olie eller fedt.

Nu er jeg bare lidt nysgerrig, men hvordan kan det være en olie, som
ikke indeholder olie?

--
Mvh. Heidi
Her plejer der med store bogstaver at stå, at svar udbedes

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 27-06-02 17:13

Heidi <nospamheidi@adslhome.dk> wrote:

> Nu er jeg bare lidt nysgerrig, men hvordan kan det være en olie, som
> ikke indeholder olie?

tja spørg producenten*G*
jeg tror det at man kalder den olie henviser mere til konsistensen nærmere
end indholdet....
lidt ligesom en lotion både kan være tyk og cremet og nærmest flydende......

Fra : Heidi

Dato : 27-06-02 18:26

Sabina Hertzum wrote:

> tja spørg producenten*G*
> jeg tror det at man kalder den olie henviser mere til konsistensen
> nærmere end indholdet....

Ok - så er jeg lidt mindre forvirret.

Fra : Anita

Dato : 27-06-02 17:58

"Sabina Hertzum" skrev i en meddelelse

[Klip om glidecreme]

Hej Sabina og I andre...

Tråden fik mig pludselig til at tænke på, hvornår "man" egentlig
har brug for glidecreme?

Jeg går ud fra at det handler om, at der ikke 'af sig selv'
bliver fugtigt nok...men hvorfor venter man så ikke bare lidt?
Eller er det fordi der er et fysiologisk problem?
Eller er det når der inddrages lejetøj? Og vel når der dyrkes
analsex?

Da jeg ikke selv har haft brug for at inddrage glidecreme blev
jeg lige nysgerrig

Venligst Anita

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 27-06-02 22:14

Anita <anita@stofanet.dk> wrote:
> Hej Sabina og I andre...
>
> Tråden fik mig pludselig til at tænke på, hvornår "man" egentlig
> har brug for glidecreme?

det er meget forskelligt......

> Jeg går ud fra at det handler om, at der ikke 'af sig selv'
> bliver fugtigt nok...men hvorfor venter man så ikke bare lidt?

for mig er det ikke altid nok "bare at vente lidt".... den fugtighed jeg
selv generer sidder forholdsvis dybt og når ikke altid de rette steder hen
på den rette tid..... nogle gange kan vi ganske enkelt ikke vente til det er
der... og andre gange er det fordi at fugtigheden bliver "brugt op"....

> Eller er det fordi der er et fysiologisk problem?

aner det faktisk ikke.....

> Eller er det når der inddrages lejetøj? Og vel når der dyrkes
> analsex?

ja til legetøjet og analsex er ikke et issue for mig da jeg ikke længere kan
dyrke det......

> Da jeg ikke selv har haft brug for at inddrage glidecreme blev
> jeg lige nysgerrig

det er ikke altid et spørgsmål om at "have brug for" glidecreme..... med
lidt tålmodighed havde vi nok heller ikke brug for det... men nogle gange er
det ikke tålmodighed der er mest af*G*

faktisk bruger vi det også bare som hjælpemiddel..... under blowjobs
feks.... ( og lad nu være med at sige at man da kan bruge mundvand... det
har jeg ganske enkelt ikke mundvand til*G*)

--

Fra : Anita

Dato : 28-06-02 11:26

"Sabina Hertzum" skrev

Hej Sabina

> det er meget forskelligt......

Det regnede jeg også med

> [...]
vente til det er
> der... og andre gange er det fordi at fugtigheden bliver "brugt

Okay... ja så kan jeg godt se at det er praktisk at have ved
hånden.

> ja til legetøjet og analsex er ikke et issue for mig da jeg
ikke længere kan
> dyrke det......

Er du ked/træt af det?

> [...]
glidecreme..... med
> lidt tålmodighed havde vi nok heller ikke brug for det... men

Næh... men her i huset behøver man faktisk ikke være ret tålmodig

> [...]
> feks.... ( og lad nu være med at sige at man da kan bruge
mundvand... det
> har jeg ganske enkelt ikke mundvand til*G*)

*G* Det kunne jeg da ikke drømme om at sige. I må da helt selv
vælge hvordan og hvorledes. Jeg var som sagt bare nysgerrig...

Tak for svarene... jeg er allerede blevet lidt klogere.

Venligst Anita

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 28-06-02 11:41

Anita <anita@stofanet.dk> wrote:
> "Sabina Hertzum" skrev
hej Anita

> Er du ked/træt af det?

ja det er jeg faktisk på et eller andet plan... inden jeg blev syg nød jeg
faktisk analsex ret meget..... men som sagt kan det ikke lade sig gøre mere
og så er den potte egentligt bare ude.... efter 3½ år uden så tænker jeg
ikke ret meget over det mere.... sådan er det bare....

> blowjobs
>
> *G* Det kunne jeg da ikke drømme om at sige. I må da helt selv
> vælge hvordan og hvorledes. Jeg var som sagt bare nysgerrig...

det er jo også helt ok

--

Fra : Mark Thomas Gazel

Dato : 28-06-02 00:09

Hej Anita

> [...]
> bliver fugtigt nok...men hvorfor venter man så ikke bare lidt?
> Eller er det fordi der er et fysiologisk problem?

Begge dele. Nogen gange bliver der ikke særligt fugtigt, og det
handler ikke om manglende liderlighed. Andre gange bliver væsken
brugt så meget op under akten, at det bliver ubehageligt for
begge parter. Så hjælper det at have lidt bodyglide i nærheden.

Brysterne er også sjovere at ælte hvis du har fået lidt body-
glide først

> Eller er det når der inddrages lejetøj? Og vel når der dyrkes
> analsex?

Også det, der er det faktisk en rigtig god idé.

> Da jeg ikke selv har haft brug for at inddrage glidecreme blev
> jeg lige nysgerrig

Du er vist også lidt heldig, hvis du ikke har brug det. Kvinder
der bliver så våde, at de ikke en gang imellem har brug for
lidt glidecreme og hvor safterne løber ned ad låret har
jeg kun læst om på de grå sider eller i erotiske historier.
I hvert fald hvis vi snakker safter i de mængder.

Det er jo også de færreste mænd, der sprøjter som Peter North.

Mark
Har du en mening om sex og samliv? Vi kan altid bruge en ny skribent.

Fra : Gudrun

Dato : 28-06-02 00:37

"Mark Thomas Gazel" <mark@fjerndettegazel.dk> ulejligede sig med at
skrive:

> [...]
>I hvert fald hvis vi snakker safter i de mængder.
>
>Det er jo også de færreste mænd, der sprøjter som Peter North

Jeg har nu heller aldrig haft brug for glidecreme - safterne kan løbe
nedad lårene, så vi eksisterer altså i virkeligheden og ikke kun i
saftige fantasier...

Knus Gudrun
"Der findes ingen større magt end latterens magt."
Hugh Greene

Fra : Anita

Dato : 28-06-02 11:29

"Mark Thomas Gazel" skrev

Hejsa Mark

> [...]
> brugt så meget op under akten, at det bliver ubehageligt for
> begge parter. Så hjælper det at have lidt bodyglide i nærheden.

Ja, det forstås *S*

> Brysterne er også sjovere at ælte hvis du har fået lidt body-
> glide først

Hehe...

> Også det, der er det faktisk en rigtig god idé.

Okay, det har bare ikke været nødvendigt for mig endnu....

> Du er vist også lidt heldig, hvis du ikke har brug det.

Ja det må jeg være. Men det kan nu også til tider være for meget
af det gode *G*

> [...]
> jeg kun læst om på de grå sider eller i erotiske historier.
> I hvert fald hvis vi snakker safter i de mængder.

Løber ned af låret er nok også en lille overdrivelse

> Det er jo også de færreste mænd, der sprøjter som Peter North.

Jeg kender ham ikke, men tror dig gerne!

Venligst Anita

Fra : Sott

Dato : 28-06-02 20:15

"Mark Thomas Gazel" <mark@fjerndettegazel.dk> skrev i en meddelelse

Hej Mark

[klip en hel masse]

> [...]
> jeg kun læst om på de grå sider eller i erotiske historier.
> I hvert fald hvis vi snakker safter i de mængder.

Ja, måske er det fordi jeg er blevet ældre *høhø*, men det
sidste ½ år, er det altså mest mig der fugter underlaget
Jeg synes det er underligt, for jeg har aldrig haft det sådan
før - det er til gengæld meget tyndt, helt gennemsigtigt og
løber indimellem bare.

Jeg har lagt mærke til, at jeg bliver mest våd, når der under-
vejs kysses rigtigt dybt, inderligt og "godt" *G*

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Puk

Dato : 28-06-02 20:44

"Mark Thomas Gazel" <mark@fjerndettegazel.dk> skrev i en
meddelelse

Hej Mark

> [...]
> jeg kun læst om på de grå sider eller i erotiske historier.
> I hvert fald hvis vi snakker safter i de mængder.

Jeg har heller aldrig benyttet glidecreme til noget som helst
inklusive analsex.
Safterne løber ikke ned af lårene på mig, men jeg har reelt
aldrig brugt glidecreme.

Jeg har dog eros-bodyglide i skabet men det er nu fordi det er en
rigtig god massage-olie, som netop ikke pletter alting til og
lugter eller smager af noget. Den er også ret god til bare at
bruge på sig selv på benene efter en hård løbetur.

Mange hilsner
Puk

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 30-06-02 17:40

[Mark Thomas Gazel | Fri, 28 Jun 2002 01:08:57 +0200]

>Også det, der er det faktisk en rigtig god idé.

Ja - til begge dele er bodyglide godt, husk dog de nævnter "advarsler"
om at det kunne have en indvirkning på legetøjet.

>Det er jo også de færreste mænd, der sprøjter som Peter North.

Ja, desværre - det er kun et fåtal!

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Michael Kjeldsen

Dato : 28-06-02 07:32

"Anita" <anita@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> "Sabina Hertzum" skrev i en meddelelse
>
> [Klip om glidecreme]
>
> Hej Sabina og I andre...
>
> Tråden fik mig pludselig til at tænke på, hvornår "man" egentlig
> har brug for glidecreme?

Har du set American Pie 2? For der bliver det beskrevet som "En HELT anden
oplevelse"
--
Mangler du inspiration?
http://www30.brinkster.com/criteriu/index.asp?page=cool

Fra : Anita

Dato : 28-06-02 11:20

"Michael Kjeldsen" skrev i en meddelelse
egentlig

> Har du set American Pie 2? For der bliver det beskrevet som "En
HELT anden
> oplevelse"

*G* Ja det har jeg... træls at tage fejl af tuberne med hhv. lim
og glidecreme!

/Anita

Fra : N/A

Dato : 28-06-02 22:09

Fra : N/A

Dato : 28-06-02 22:09

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 28-06-02 22:09

[Sabina Hertzum | Thu, 27 Jun 2002 22:31:51 +0200]

>det står ellers på flasken lige under bodyglide..... "latex safe"....

Well, har ikke lagt mærke til det. Har vel ikke brugt kondomer i ca. 13
år (bortset fra en gang hvor jeg ville genopleve min ungdoms kådhed ved
at onanere i et), så det er ikke noget jeg har lagt mære til :)

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 28-06-02 22:33

Rene' Hjorth <rhjorth@spamcop.net> wrote:
> [...]
> 13 år (bortset fra en gang hvor jeg ville genopleve min ungdoms
> kådhed ved at onanere i et), så det er ikke noget jeg har lagt mære

reelt også unødvendigt at vide, når man ikke har brug for det ikke)
nu bruger jeg pr automatik næsten altid kondom ¨på legetøjet ( fik engang en
voldsom underlivsbetændelse og vil hellere være safe than sorry) så det er
rart at vide at det ike smuldrer mellem fingrene på én*G*

Fra : Rene' Hjorth

Dato : 30-06-02 17:43

[Sabina Hertzum | Fri, 28 Jun 2002 23:33:06 +0200]

>reelt også unødvendigt at vide, når man ikke har brug for det ikke )

Jo, MEN nu sker det jo ikke alt for sjældent at unge bøsser skriver til
mig for at få råd, og så er det meget fedt at jeg (nu) kan forklare dem
der var trætte af glidecreme at bodyglide også er en mulighed.

>nu bruger jeg pr automatik næsten altid kondom på legetøjet

Det er også en fin idé, da det gøre "rengøringen" LANGT nemmere.

> så det er rart at vide at det ike smuldrer mellem fingrene på én*G*

Ja, mon ikke - eller begynder at smuldre langt værre steder... :-/

René
www.rene.hjorth.com

Fra : Nicolai

Dato : 30-06-02 19:11

On Sun, 30 Jun 2002 18:43:06 +0200, Rene' Hjorth <rhjorth@spamcop.net>
wrote:

>Det er også en fin idé, da det gøre "rengøringen" LANGT nemmere.

Men vi bruger nu også ofte plasctic/latex handsker til de mindre
ting. Der kan lige passes ned i en finger. Det er noget billigere end
kondomer

- Nicolai
--
http://babylai.dk http://infantilism.org http://bledreng.dk

Fra : Sanne Bülow

Dato : 01-07-02 00:02

Sabina Hertzum <sabina@worldonline.dk> scribbled:

> [...]
> eros bodyglide.... den absolutte top af glidecremer....
>
> det er en lugt og smagsfri olie der bare kører og kører og kører......

Er der nogen der ved om den kan købes i fysisk butik i Nordjylland, kunne da
godt tænke mig at prøve, men jeg syntes det er lidt dyrt med forsendelse og
porto

--
Sanne Bülow
Dragons aren't extinct;

Fra : Tomas O.

Dato : 27-06-02 16:11

Jacob skrev:

> [...]
>
> Vi har problem med glidecreme som tørrer for hurtigt ud.
> Faktisk allerede efter et minuts tid begynder det at klistre

Den Sabina nævner er god og så er der KY Jelly som er en
vandbaseret glidecreme der også kan fås samme sted som Sabina
lagede link til

Hilsen
Tomas
--
Kurser for voksne hos Ny Zone
http://www.forfattervaerkstedet.dk/

Fra : golden

Dato : 27-06-02 21:52

Jeg har brugt mandelolie både til indvortes og udvortes brug uden problemer.
Det gode ved olie er det også kan bruges i badet. Eneste problem jeg har med
al brug af slaver og olier er at det udelukker oralsex bagefter - det smager
ofte ikke særligt godt...*s*

Jeg bruger kun hjælpemidler i tilfælde af analsex og fistfucking - da jeg
ved almindeligt vaginal samleje ikke ar problemer med fugtigheden.

Fra : golden

Dato : 27-06-02 21:55

og så skulle der stå salver og ikke slaver...hmmmmm...

Fra : Tomas O.

Dato : 27-06-02 22:01

golden skrev:

> og så skulle der stå salver og ikke slaver...hmmmmm...

Freudian slip?

Hilsen en leende
Tomas

Fra : golden

Dato : 30-06-02 00:28

> Freudian slip?
>
> Hilsen en leende
> Tomas

absolut...*ggg*

golden

Fra : Sabina Hertzum

Dato : 27-06-02 22:08

golden <guessagain@thinktwice.info> wrote:
> Eneste
> problem jeg har med al brug af slaver og olier er at det udelukker
> oralsex bagefter - det smager ofte ikke særligt godt...*s*

også her kan eros anbefales da den er 100% lugt og smagsfri..... det eneste
der afslører brugen er den er en sjov "glat" fornemmelse i munden

Fra : carl munk

Dato : 28-06-02 21:16

"Jacob" <testmand@yahoo.dk> wrote in message news:<3d1b2914$0$262$ba624c82@nntp03.dk.telia.net>...
> [...]
>
> Vi har problem med glidecreme som tørrer for hurtigt ud. Faktisk allerede
> efter et minuts tid begynder det at klistre meget.

Hvorfor skal det være så dyrt ?

Senso Sapphire.
Bestillingsnummer:11605
Denne "Senso Sapphire" er simpelthen en vidunderlig ting. Den består
af et "rør", og man fører så simpelthen pikken ind i røret...
Materialet er noget meget elastisk "jelly"-materiale, og det gør at
det presser om pikken på en ganske dejlig måde. Man kan selvfølgelig
også forøge presset ved at gribe hårdere med hånden omkring røret.
Inden i røret er nogle riller, der gør fornemmelsen endnu bedre, når
man støder pikken ind, eller når han ligger fastspændt, og hun
"boller" ham med den. Man skal huske at smøre en smule med noget
vandbaseret glidecreme (der fulgte en lille smule med). Den er cirka
12-13 centimeter lang, og det betyder selvfølgelig, at pikhovedet
kommer til at stikke ud, hvis man fører den helt ned over pikken, men
det gør faktisk ikke det mindste. Det fornemmes egentlig slet ikke,
som om den stikker ud &SHY; han mærkede det i hvert fald ikke, første
gang Hekate legede med ham, og han havde bind for øjnene! Og
fornemmelsen, når den presses helt ned over pikken er vidunderlig...
En anden ting er, at pikken ikke behøver at være 100% stiv, når man
går i gang med bruge den, da materialet er virkelig elastisk, og det
kan jo også være en fordel. Den ser måske ikke ud af så meget, men det
er et stykke legetøj, som vi er fantastisk velfornøjede med! Til slut
skal vi lige nævne, at vi fik lov at "teste" dette legetøj for
SM-shop.
Pris = Dkr.450,-

Fra : Bo Warming

Dato : 28-06-02 21:57

Kun hvis man bruger kondom, er der grund til eksplorationskrem.

Ellers kan man bruge al salve - måske dog vaseline i store mængder kan give
en mild skedeirritation for nogle få kvinder.
Det der betales dyrt for er navnet og det lækre look.

Selv madolie kan bruges - og for den sags skyld andre meget fedtholdige
madvarer og smøremidler.

(Spyt kan selvfølgelig også være værdifuldt, hvis man har nok af det)

Helse-kost er dyrt fordi folk elsker at bruge mange penge på deres hellige
sundhed - lidt det samme selvbedrag gir folk lyst til at ofre en dyr gave på
partneren - sammen med det sexede undertøj.