Hestemøg
Fra : mj606

Dato : 27-06-02 16:09

Jeg har fået adgang til rent frisk (uomsat) hestemøg, er nu i tvivl om
fremgangsmåde til at få det bedste resultat/ brug af hestemøget i min
køkkenhave, er der nogen med praktisk erfaring i brug af hestemøg ?selv.

http://www.kandu.dk/

Fra : Klaus Eriksen

Dato : 28-06-02 16:22

Jeg bruger møg (fra høns, grise, heste, geder og køer) i de dele af haven,
hvor jorden mangler nærring. Som regel bruger jeg også møg i mit drivhus, i
februar/marts plejer jeg at fylde halm, møg, kompost og spagnum i drivhuset,
det giver varme og en god og nærringsrig jord.

--
mvh.
Klaus Eriksen

mj606 <mj606.news@kandu.dk> skrev i en