GRPS og Orange
Fra : Flemming Riis

Dato : 27-06-02 15:48

Hej

Jeg har et glimrende orange abb med grps og jeg har også signal når jeg
ringer til *99***1# ringer den også fint op men siger derefter forkert apn

(sidder og venter på at Orange ringer)

Ville bare høre om nogle har nogle guldkort til at komme på nettet med
Orange og GRPS , samme setup med TDC dog andet nummer virker)

Fra : Peter Rongsted

Dato : 27-06-02 15:08

"Flemming Riis" <flemming@riis.nu> wrote:

> [...]
>
>Ville bare høre om nogle har nogle guldkort til at komme på nettet med
>Orange og GRPS , samme setup med TDC dog andet nummer virker)

APN skal være web.orange.dk. Skal ligge som CID=1, for at din
opkaldsstreng skal virke.

Peter

Fra : Flemming Riis

Dato : 27-06-02 16:54

"Peter Rongsted" <nospam@rongsted.dk> wrote in message

> APN skal være web.orange.dk. Skal ligge som CID=1, for at din
> opkaldsstreng skal virke.

Kanon takker det virker :)

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 27-06-02 21:44

"Peter Rongsted" <nospam@rongsted.dk> wrote in message

> APN skal være web.orange.dk. Skal ligge som CID=1, for at din
> opkaldsstreng skal virke.

Dog skal den være 'wap.orange.dk' hvis det er wap-APN der skal indtastes.

--
Mvh Henrik.

Fra : Flemming Riis

Dato : 27-06-02 22:08

"Henrik Aarfeldt" <rivmin@rivmin.dk> wrote in message

> Dog skal den være 'wap.orange.dk' hvis det er wap-APN der skal indtastes.

takker, fatter dog ikke hvorfor det ikke er tilgængeligt på Orange's DK
hjemme side

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 27-06-02 23:09

"Flemming Riis" <flemming@riis.nu> wrote in message

> takker, fatter dog ikke hvorfor det ikke er tilgængeligt på Orange's DK
> hjemme side

Du har så ganske ret...måske en af grundene til at sitet fik bund-karakterer
i en test forleden..??..

Dog er der en grundig vejledning i indstilling af de enkelte telefoner der
forhandles.
Man kan både få det gjort automatisk [hvis man tør stole på automatikken :],
og der er også manuelle vejledninger.

F.eks denne til Ericsson T68:
http://myorange.dk/hjaelp/wap/indstildinwaptelefon/ericssont68/

--
Mvh Henrik.
-som er 'farvet' ;)

Fra : Peter Rongsted

Dato : 28-06-02 09:12

"Henrik Aarfeldt" <rivmin@rivmin.dk> wrote:
[snip]
> [...]
>forhandles.
>Man kan både få det gjort automatisk [hvis man tør stole på automatikken :],

Problemet er bare, at der er fejl i den manuelle vejledning. Hvis man
gør som der står, så virker det ikke. Bruger-id og kodeord er forkert!

Peter

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 28-06-02 11:04

> [...]
>
> Problemet er bare, at der er fejl i den manuelle vejledning. Hvis man
> gør som der står, så virker det ikke. Bruger-id og kodeord er forkert!

Bruger-ID og password skal være tomme felter...bliver ikke brugt.

--
Mvh Henrik.

Fra : Peter Rongsted

Dato : 28-06-02 12:08

"Henrik Aarfeldt" <haa@orange.dk> wrote:

>Peter Rongsted <nospam@rongsted.dk> wrote in message
>der
>:],

>Bruger-ID og password skal være tomme felter...bliver ikke brugt.

Det er jeg med på. Men i vejledningen står der, at man skal skrive
Orange39 begge steder!

Peter

Fra : Henrik Aarfeldt

Dato : 28-06-02 16:45

> Det er jeg med på. Men i vejledningen står der, at man skal skrive
> Orange39 begge steder!

Gør der det...pinligt.
Jeg giver meddelelsen videre, så de kan få det korrigeret.

Tak for hjælpen.

--
Mvh Henrik.