Redigering af mpg filer ...
Fra : Højsholt

Dato : 27-06-02 12:52

Hej,

Jeg har nogle mpg filer på CD-ROM, som jeg gerne vil have redigeret.
Jeg havde tænkt mig, at bruge QuickTime 5 Pro til det, da det er ret simpelt
redigering jeg skal lave.
Det vil sige, at jeg skal slette nogle spørgsmål fra interviews, så det kun
er svaret der er tilbage.

Normalt kan man markere noget i QT og så slette noget af filen, men det vil
QT ikke! Jeg vil næsten tro det er fordi, at det er nogle mpg filer det
drejer sig om?
Jeg har naturligvis prøvet, at flytte mpg filer til min harddisk, men det
hjalp ikke!
Jeg har også prøvet, at konvertere filerne til mov og DV stream. Men når jeg
gør det kommer lyden ikke med, kun billede!

Nu er jeg lidt på bar bund! Derfor vil jeg høre, om der er én som kan komme
med nogle gode forslag til hvordan jeg gør det?

Med venlig hilsen

Højsholt

Fra : Højsholt

Dato : 27-06-02 19:42