Star Trek Nemesis
Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 27-06-02 10:34

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 27-06-02 11:00

Morten Bowman Hansen skrev:

> http://www.apple.com/trailers/paramount/star_trek_nemesis/

Cool - selvom jeg synes, Data ser lidt ældre ud end i sæson 1 af TNG?
Det hænger da ikke sammen ...

--
Mvh. Peter
"Marge, it takes two to lie. One to lie and one to listen."

Fra : Martin M. Larsen

Dato : 27-06-02 23:03

On Thu, 27 Jun 2002 12:00:21 +0200, "Peter Bjerre Rosa"
<peter@filmsvar.dk> wrote:

>Cool - selvom jeg synes, Data ser lidt ældre ud end i sæson 1 af TNG?
>Det hænger da ikke sammen ...

Årh, det vil jeg da ikke sige; se bare den forandring klingon'erne
undergik.

Jeg så for nylig en TOS-episode (The Trouble With Tribbles); de
klingon'er så dælme da noget tamme ud i forhold til Worf...

sayonara

Martin Mose Larsen

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 28-06-02 00:15

Martin M. Larsen skrev:

> Årh, det vil jeg da ikke sige; se bare den forandring
> klingon'erne undergik.

Ja, men nu er de jo heller ikke androider.

> Jeg så for nylig en TOS-episode (The Trouble With Tribbles);
> de klingon'er så dælme da noget tamme ud i forhold til Worf...

Hehe, ja, de lignede wusser dengang. Og det gjorde Worf nu også lidt i
de første TNG-afsnit. Nu er han derimod barsk, så det gør avs.

--
Mvh. Peter
"Dér var den - fedt!"

Fra : Michael Skov

Dato : 27-06-02 17:26

peter@filmsvar.dk skriver:

>Cool - selvom jeg synes, Data ser lidt ældre ud end i sæson 1 af TNG?
>Det hænger da ikke sammen ...

RASGU hvorfor kører de det trip med at man skal have quicktime pro for at
kunne se hvad der foregår.

men
andrioder kan da godt blive slidte

MU!

PERCHIK "Money is the world's curse"
TEVYE " May the Lord smite me with it! And may I never recover!"
From Fiddler on the Roof (1971)
MU! (http://www.mobilixnet.dk/~mob65045/?22/)

Fra : Per K

Dato : 27-06-02 21:43

"Michael Skov" <mu@net.dialog.dk> skrev i en meddelelse
> peter@filmsvar.dk skriver:

> RASGU hvorfor kører de det trip med at man skal have quicktime pro for at
> [...]

En trailer i DivX format kan ses/downloades her:
www.sttpd.com/multimedia/721/fb65779b7cf13d19
Den fylder 13,6Mb. 640x344 i skærmstørelse,og er i helvedes god kvalitet
efter min mening.

Venligst Per

Fra : Morten Bowman Hansen

Dato : 27-06-02 23:48

On Thu, 27 Jun 2002 22:42:49 +0200, "Per K" <persen1@NONOyahoo.dk>
wrote:

> [...]
>www.sttpd.com/multimedia/721/fb65779b7cf13d19
>Den fylder 13,6Mb. 640x344 i skærmstørelse,og er i helvedes god kvalitet

Hvad afspillerdu den med?
Min WMP, QT eller DivX 5.02 vil ikke??

Morten
morten@bowman.dk

Fra : Per K

Dato : 28-06-02 06:08

> Hvad afspillerdu den med?
> Min WMP, QT eller DivX 5.02 vil ikke??
>
> Morten
> morten@bowman.dk

WMP og Nimo Codec Pack, der har alt hvad der behøves af codecs til
gængse fil formater idag.
Nimo var uppet til dk.binaer for et stykke tid siden.

Venligst Per

Fra : Per K

Dato : 28-06-02 15:04

"Per K" <persen1@NONOyahoo.dk> skrev i en meddelelse

> WMP og Nimo Codec Pack, der har alt hvad der behøves af codecs til
> gængse fil formater idag.
> Nimo var uppet til dk.binaer for et stykke tid siden.
>
> Venligst Per

Hvis andre har bøvl med at afspille den ligger jeg nu inde med en bedre Mpeg
version af den i samme skærmstørrelse og kan uppes i dk.binaer, hvis
interessen er der for den.

Venligst Per

Fra : Mogens

Dato : 28-06-02 20:07

On Fri, 28 Jun 2002 16:04:12 +0200, "Per K" <persen1@NONOyahoo.dk>
wrote:

>Hvis andre har bøvl med at afspille den ligger jeg nu inde med en bedre Mpeg
>version af den i samme skærmstørrelse og kan uppes i dk.binaer, hvis
>interessen er der for den.

Der er interresse.

Thanks

mvh Mogens

Fra : Per K

Dato : 28-06-02 22:24

"Mogens" <moveng@portalen.no> skrev i en meddelelse

Mpeg

> Der er interresse.
>
> Thanks
>
> mvh Mogens

Så vil jeg lige smide den op imorgen, jeg står nemlig og skal på arbejde om
en halv times tid.

Venligst Per