rediger kommando?
Fra : bok31

Dato : 27-06-02 10:11

på min nokia 3330 er der i menu 2-10 (beskeder), noget der hedder
"rediger kommandoer"? man kan skrive tal der og sende dem. ..men hvad
er det og hvad sender man og til hvem? *s* ..har ikke prøvet det af
endnu.

hej,-

http://www.kandu.dk/

Fra : SteF

Dato : 28-06-02 20:36

Det er noget der er udviklet til andre netværk end det de danske kan.

Hvad det kan er der ikke nogen der har kunne fortælle mig.

Ej heller da jeg var på kursus ved Nokia.

SteF