Riva TNT-2 udskiftning
Fra : Morten Lundstrøm

Dato : 27-06-02 10:40

Hejsa

Jeg trænger til at få udskiftet mit gamle TNT-2.... jeg har tænkt mig at
ofre en 500 kroneseddel på det...
Er det muligt at få et kort der performer noget bedre i f.eks. Jedi Outcast
end mit gamle TNT-2 til de penge ? Grafikken var ikke særlig flot synes
jeg.. og så fik jeg set det på et Geforce 3 TI-200 :)~~

MVH
Morten

Fra : Dennis Jakobsen

Dato : 27-06-02 14:39

Morten Lundstrøm wrote:
> [...]
> end mit gamle TNT-2 til de penge ? Grafikken var ikke særlig flot synes
> jeg.. og så fik jeg set det på et Geforce 3 TI-200 :)~~

det er meget nemt at få noget der er bedre.. men til 500 kr bliver det
lidt mere besværligt..

gå ind i news:dk.marked.privat.edb og byd på nogle dejligt billige kort..

Fra : Martin K

Dato : 27-06-02 15:24

Dennis Jakobsen wrote:
> [...]

Det bedste AGP-kort jeg kunne støve op på edbpriser.dk, var et GeForce 2
MX400 32 MB ram. Jeg synes nu nok det bedste køb er et GeForce 3 Ti200 som
du selv nævner. Det kan man vidst få til 900-1000, men hvilken hardware skal
det spille sammen med...?

--
Martin K

Fra : Morten Lundstrøm

Dato : 12-07-02 01:27

> du selv nævner. Det kan man vidst få til 900-1000, men hvilken hardware
skal
> det spille sammen med...?
en Celeron 700 MHz 128k og 256 mb PC-133 RAM siddende i et Asus P2B board.
Så jeg tror da nok godt at processoren kan 'følge med' til et nyt grafikkort
:)

MVH
Morten

Fra : Søren

Dato : 28-06-02 20:09

Mit råd er at købe et Geforce2 TI, det fås som nyt helt ned til 700 kr (med
tv-out), og hvis du køber et brugt kan du måske gøre det for de 500 kr.

Jeg har selv haft et MSI geforce2 ti med 64 mb ram og det kørte meget bedre
end både TNT / geforce2 mx400 / geforce256 (har haft dem alle). Jeg har nu
et geforce3 deluxe men forskellen er ikke voldsom, kun når man laver
framerate test, men det er jo heller ikke det du skal se på.

Jeg tvivler på du bliver skuffet når du går fra TNT til GF2 TI (gts eller
pro)

Hilsen Søren.

Fra : Morten Lundstrøm

Dato : 12-07-02 01:26

> Jeg tvivler på du bliver skuffet når du går fra TNT til GF2 TI (gts eller
> pro)
jeg er netop blevet tilbudt et GF2 GTS af en af mine venner til en billig
penge.. skulle måske slå til :)

Fra : Martin K

Dato : 12-07-02 09:03

Morten Lundstrøm wrote:
> jeg er netop blevet tilbudt et GF2 GTS af en af mine venner til en
> billig penge.. skulle måske slå til :)

Jeg tror ikke du vil være skuffet over ydelsen i det kort!

--
Martin K