For min kæres skyld
Fra : Peter Tønnesen

Dato : 27-06-02 09:40

Hejsa gruppe

Jeg så for mange år siden, nok omkring 10-12 år siden, en serie i tv som jeg
er ret sikker på hed For min kæres skyld. Husker kun korte glimt af den:

Den starter med at man ser hovedpersonen sidde med et jagtgevær i munden.
Imens han sidder der, følger man hans tanker tilbage til de pinsler og
rædsler han har oplevet. Det er en anden verdenskrigsdramaserie i 2 afsnit
tror jeg. Han er vist jøde og man følger ham på hans flugt fra tyskerne. Han
ryger i diverse KZ lejre, blandt andet Treblinka, men undslipper.

Det er nok ikke meget at gå ud fra, men jeg kunne godt tænke mig om nogle
kunne bekræfte den danske titel og evt. komme med den originale titel. Jeg
er meget interesseret i at se den igen, da den gjorde et stærkt indtryk på
mig.

På forhånd tak
Peter

Fra : ole alm

Dato : 27-06-02 14:30

> [...]
> er meget interesseret i at se den igen, da den gjorde et stærkt indtryk på

Jeg er næsten sikker på at det er denne her:
http://us.imdb.com/Title?0084975
"Au nom de tous les miens"

Den er godt nok fra 83, men det kan jo være en genudsendelse du så.

mvh ole

Fra : Peter Tønnesen

Dato : 27-06-02 23:31

> Jeg er næsten sikker på at det er denne her:
> http://us.imdb.com/Title?0084975
> "Au nom de tous les miens"
>
> Den er godt nok fra 83, men det kan jo være en genudsendelse du så.

Hmmm, jeg er ret sikker på du har ret Du skulle vel ikke vide om den
fåes på et eller andet medie i butikkerne? DVD, VHS, BETAMAX Vil meget
meget gerne se den igen.

Mange tak
Peter

Fra : [2900] Jesper Haaber~

Dato : 28-06-02 10:54

Peter Tønnesen <peto@privat.dk> wrote:

> Hmmm, jeg er ret sikker på du har ret Du skulle vel ikke vide om den
> fåes på et eller andet medie i butikkerne? DVD, VHS, BETAMAX Vil meget
> meget gerne se den igen.

Skriv en mail til tv stationerne - måske de viser den igen ?!

--
Med venlig hilsen Jesper )
http://www.gylling.net/

Fra : ole alm

Dato : 28-06-02 18:21

> Hmmm, jeg er ret sikker på du har ret Du skulle vel ikke vide om den
> fåes på et eller andet medie i butikkerne? DVD, VHS, BETAMAX Vil meget
> meget gerne se den igen.

Jeg ved det ikke, jeg har aldrig set den i en butik, men på den anden side,
jeg har heller ikke søgt efter den.

mvh Ole