T68 sprogpakke
Fra : Frankie boy

Dato : 27-06-02 09:11

Nu har jeg køret næsten alle brugttelefoner på auktioner, dba.dk, og masse
andre steder.
Jeg har fundet en lille smule t68er. De er bare alt for dyre.
Så er spørgsmålet, nu har jeg fundet en tysker, der vil af med sin t68 i
Hamburg for knap 1900.
Kan man få nogle til at smide en dansksprogpakke i, eller er der dansk på
den i forvejen.
Teleservice evt.

Frankie boy

Fra : René Nautrup

Dato : 27-06-02 09:49

der er ikke tysk i min danske T68i, men det kan da godt være at der er dansk
i en tysk model

Fra : Mr. Broken Bone

Dato : 27-06-02 16:32

"René Nautrup" <r.nautrup@mail.dk> skrev i en meddelelse
> der er ikke tysk i min danske T68i, men det kan da godt være at der er
dansk
> i en tysk model

Niks, men der kan lægges anden software i med dansk.
mvh bb