Sammenkædning
Fra : Peder Hanghøj

Dato : 27-06-02 09:13

Jeg har lavet et Delphiprogram.

Når jeg installerer det på en en bestemnt maskine får jeg følgende
meddelelse:

"Filen PROGRAMNAVN.EXE er sammenkædet med en manglende eksportfil >
OLEAUT32.DLL:VarNot".

Hvad betyder det?
Hvad er OLEAUT32.DLL for en fil (den ligger i windows\system32)??

Tak Peder

Fra : David A. D. Konrad

Dato : 27-06-02 11:46

"Peder Hanghøj" <peder@hanghoej.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> OLEAUT32.DLL:VarNot".
>
> Hvad betyder det?
> Hvad er OLEAUT32.DLL for en fil (den ligger i windows\system32)??

Det tyder på, at du har en ældre version af oleauto32 liggende, i forhold
til det påkrævede. Prøv at køre en nyere servicepack...