Andet multimedie
bentjuul 3670
Design-hjælp!
Fra : Lars Pedersen

Dato : 12-02-01 17:52

Hej

Jeg skal til at lave en index-side for et større web-site, men jeg er godt
og grundig i tvivl om, hvordan jeg skal designe den - derfor håber jeg, at I
kan give mig lidt inspiration.

Fra index-siden skal der være links til 5-6 "under-sites". Jeg skylder måske
også lige at sige, at web-sitet er for en fodboldklub, hvor klubfarverne er
hvid, rød og blå, så disse skal nok også indgå - så hvis et eller andet
bestemt ikke passer med disse farver, så er det ikke så interessant.

Udover at index-siden skal fungere som startside for de 5-6 under-sites, så
skal man også kunne se appetitvækkere i form af de seneste nyheder på siden
(der linkes over til hele nyheden fra siden).

Derudover skal index-siden have et let, elegant og overskueligt design.
Siden skal være hurtig at loade. Endelig skal siden være designet på en måde
så alle aldersgrupper finder det pænt (dvs. fra 10-80 år!).
Jeg er godt klar over, at det er en individuel vurdering, om noget ser godt
ud eller ej, men hold jer ikke tilbage alligevel - jeg har en bred smag!

Med venlig hilsen og på forhånd tak for hjælpen!

Lars Pedersen
Larspedersen@mail.tele.dk

Fra : Thomas

Dato : 12-02-01 20:21

> Jeg er godt klar over, at det er en individuel vurdering, om noget ser
godt
> ud eller ej,

Derfor får du dette link: http://www.coolhomepages.com/ hvor du selv kan
finde det du synes er god smag og lade dig inspirere dig af andre sider, og
evt. kombinere flere gode ideer.

--
MVH

Thomas
http://home8.inet.tele.dk/bcp/tj/ - følg med på vores webcam...
http://users.cybercity.dk/~bkb3175/ - en dansk Flash4 tutorial
No job is so simple, that it can't be done vrong.