hjælp til gta3
Fra : Tina

Dato : 27-06-02 00:59

Hejsa med jer

Jeg sidder og spiller gta3, men sidder fandme fast i en mission. Jeg skal
nakke en eller anden i en kina restaurant. Jeg syntes jeg køre ind i ham
hele tiden, men der sker sgu ikke rigtig noget syntes jeg.

Er der en der har et fif eller et trick til hvordan jeg skal få nakket ham,
kan simpelthen ikke finde ud af at løse den mission *ØV*.

Mvh.
Tina
tinaw@linuxnet.dk

Fra : Jackie

Dato : 27-06-02 11:10

Hey Tina

Jeg går ud fra at du mener den mission, hvor du skal eliminere ham manden
(Står i en grillbod e.lign.) som er inde i en gyde, med en masse bodyguards.
Så følger du bare efter ham i en hurtig bil, og tvinger ham til at standse
(Kører ham op i en krog), og derefter flår du ham bare ud af bilen, og så
fylder du ham bare med bly.

Så skulle det være overstået...

Jackie

Fra : Nanna D.R.

Dato : 27-06-02 14:11

> [...]
ham,
> kan simpelthen ikke finde ud af at løse den mission *ØV*.

Fjern hans bil (er parkeret uden for smøgen, mener at det er en
Perrenial) -når du har fjernet den vil han løbe forvildet rundt og du kan
stille og roligt køre ham over/skyde ham.

Mht. snydekoder om at springe til næste mission har jeg ikke hørt om det,
men det er en dårlig idé. Når du får ordnet denne mission har du sikkert
lært noget nyttigt du kan bruge på de næste missioner..
Øv dig et par gange på missionerne, -så skal det nok lykkedes!
Ellers kig efter gode råd/walkthroughs på
http://www.gamefaqs.com/

Held og Lykke
Nanna