Skjult kamera i firma?
Fra : Kim Noer

Dato : 26-06-02 23:40

Davsen der..

Må man uden først at gøre opmærksom på det - opsætte kamera i et firma for
at registere medarbejdernes færden? Holder det som bevis i en ret?

Må man opsætte fælder? Det kan jo ske at man glemmer 5000 kr hist og pist-
holder det i retten?

--
"I'm suffering from amnesia and deju vu at the same time.
I think I've forgotten this before." - Steven Wright

Fra : B. Sørensen

Dato : 27-06-02 00:42

"Kim Noer" <kn@nospam.dk> wrote

> Må man opsætte fælder? Det kan jo ske at man glemmer 5000 kr hist og
pist-
> holder det i retten?

[Off Topic]

Få dig dog et liv menneske.

[/Off topic]

--
/B. Sørensen
»Qued Erat Demonstrandum«

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 27-06-02 03:01

In article <3d1a42bb$0$696$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>,
"Kim Noer" <kn@nospam.dk> wrote:

> Davsen der..
>
> Må man uden først at gøre opmærksom på det - opsætte kamera i et firma for
> at registere medarbejdernes færden? Holder det som bevis i en ret?

Beviser har førsteret i Danmark. Om der kan gives straf til ham der har
opsat det er ligegyldig for beviset der dokumenterer du er en tyv.

> Må man opsætte fælder? Det kan jo ske at man glemmer 5000 kr hist og pist-
> holder det i retten?

Politiet må ikke anvende civile agenter. Du kan fyres for store
kassedifferencer. Brug dem på matematikundervisning.

Fra : NoWay

Dato : 28-06-02 20:48

> Beviser har førsteret i Danmark. Om der kan gives straf til ham der har
> opsat det er ligegyldig for beviset der dokumenterer du er en tyv.

Kan du ikke lige omformulere det. Det er jo ikke ham der sætter kamaraet op
der er tyv !?!?.

> Politiet må ikke anvende civile agenter. Du kan fyres for store
> kassedifferencer. Brug dem på matematikundervisning.

Nu forstår jeg sku ikke en skid ?????????????.

Fra : izeqb

Dato : 28-06-02 21:32

On Thu, 27 Jun 2002 04:00:33 +0200, "Povl H. Pedersen"
<nospam@home.terminal.dk> wrote:

> [...]
>
>Politiet må ikke anvende civile agenter. Du kan fyres for store
>kassedifferencer. Brug dem på matematikundervisning.

Vil lige komme med en kort bemærkining til jer!
For det første, hvorfor svarer i på indlæget uden at svare på
spørgsmålet?

For det andet skriver han ikke at han har taget 5000kr, men han
spørger om det er lovligt.

Og sidst, 5000 kr er ikke nødvendigvis mange penge.
Hvor jeg arbejder, sker det da engang imellem, at der er -50 kr i
kassen, det er ikke ensbestydende med at jeg har stjålet dem.

Jeg sælger varer der koster under 100 kr stykket.
Hvis Kim Noer sælger Biler til 500.000 kr stykket, er 5000 kr, jo
ligepludselig ikke så mange penge. (Det var bare et eksempel

// Hjalte