Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
TV-OUT kan ikke vælges
Fra : rastamus

Dato : 26-06-02 22:21

Jeg har netop købt et Creative 3D blaster GeForce2 ti med tv-out.
Imidlertid giver kortet mig ikke mulighed for at vælge "Valg af enhed" =
TV. Jeg kan se at der potentielt foreligger en mulighed, men
afkrydsningsfelterne for alt andet end "Analog skærm" ikke til rådighed
som valg. HVAD GØR JEG FOR AT FÅ TV-OUT TIL AT VIRKE? Jeg kører XP og
har installeret den nyeste driver fra Creative. vender
hævert princippet men den kan ikke bruge i det lille.

m.v.h.

Karsten
.

http://www.kandu.dk/

Fra : Oros

Dato : 26-06-02 22:41

"rastamus" <rastamus.news@kandu.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> som valg. HVAD GØR JEG FOR AT FÅ TV-OUT TIL AT VIRKE? Jeg kører XP og
> har installeret den nyeste driver fra Creative.

Umiddelbart lyder det somom du ikke rent fysisk har tilsluttet tv'et. Sæt de
2 ting sammen, helst imens de begge er slukket. Tænd da når kabler sidder
som de skal og prøv igen.

> vender
> hævert princippet men den kan ikke bruge i det lille.

Her må jeg melde pas, jeg skal heller ikke gøre mig klog på creatives
software/drivere. Men det ovenstående lyder som et alment "ej tilsluttet
endnu" problem.

--
Rasmus Jensen
Resident in 2635-Ishøj, DK

Fra : CopyCat

Dato : 29-06-02 12:48

> afkrydsningsfelterne for alt andet end "Analog skærm" ikke til rådighed
> som valg. HVAD GØR JEG FOR AT FÅ TV-OUT TIL AT VIRKE?

Det kunne være fordi du kører i en for høj opløsning til at indkoble TV-out

Prøv at sætte skrærm størrelsen ned til 640 *480 .. eller 800*600 ..

~~Frank .,

Fra : Dennis Jakobsen

Dato : 09-07-02 17:00

CopyCat wrote:

> Det kunne være fordi du kører i en for høj opløsning til at indkoble TV-out
> ..
>
> Prøv at sætte skrærm størrelsen ned til 640 *480 .. eller 800*600 ..

opløsning har ikke noget at sige på mit kort.. men at kablet ikke er
connectet har alt at sige.. prøv at sætte det i først.. og hvis det er
i, så prøv at sætte et andet kabel i..

Fra : Ronni Simonsen

Dato : 11-07-02 00:19

Det skulle vel ikke være et Gforce 3 Ti200
Jeg har selv det samme problem
Hvis du finder en løsning vil du så ikke sende en mail ?

Ronni

Fra : castor

Dato : 21-09-02 16:41