Grafikkort
Fijala 2911
phg1 1758
2D kvalitet ved Geforce 2 og 3 Vs Gammelt ~
Fra : Martin

Dato : 26-06-02 21:50

Kan åbenbart ikke replye, derfor new entry

> Så er der nogen kort, der blevet bedre til det, og hvor du ikke vil
> opleve det så kraftigt - men stadig vil kunne se en forskel.
>
> Jeg planlægger at købe et Asus GF4 TI4600 kort, og jeg ved på forhånd,
> at det ikke vil være helt grælt i 1600X1200 - men om det vil kunne
> matche mit gamle Matrox G400, det må tiden vise.

Hvad så med 3D kvaliteten af f.eks ATI 7500, den kan jo ikke hamle op med
Geforce kortene, eller gælder det også kun for 1600x1200 og op.

Hvilket kort kan anbefales når det kun skal køre 1280x1024, jeg ønsker en
god TV-out, men skal samtidig også gerne kunne game lidt, vil Geforce 4 være
en løsning?

Fra : cad

Dato : 26-06-02 23:26

"Martin" skrev d. 26-06-02 21:50 dette indlæg :

> [...]
4 være
> en løsning?
>
> Når bare du husker at man ikke sætter skærmopløsningen højere end
skærmen er bygget til, så kan du godt bruge geforce 4 (64mb er forresten
faldet lidt i pris )

http://www.kandu.dk/