Nokia 6310 og dataopkald
Fra : Ukendt

Dato : 26-06-02 21:01

Hej

Jeg har fået et problem.

Jeg ville gerne med min notebook og min nokia 6310, ringe op til firmaets
shiva (etellerandet modempool)

Jeg kan bare kun connecte med 9.600 og jeg synes efterhånden at jeg har
prøvet alt.

Notebooken kører win xp, nokia modemdriver
Udbyder er Orange, som i øvrigt ikke understøttter highspeed data
Telefonen er forbundet med et kabel til notebooken

Frank

Fra : VIP

Dato : 26-06-02 22:27

Du kan ikke køre hurtigere end 9600, hvis du ikke har et data abb.

Viggo Pedersen
E-mail: vip@"spam"post9.tele.dk fjern "spam" i adresse

Fra : Ukendt

Dato : 27-06-02 13:37

> Du kan ikke køre hurtigere end 9600, hvis du ikke har et data abb.

Jeg har et data abb.

jeg kan også køre gprs.

Frank

Fra : Ole Bech

Dato : 28-06-02 00:01

On Wed, 26 Jun 2002 22:01:09 +0200, "Frank" <NO WAY - EAT MY SHORTS!>
wrote:

> [...]
>Udbyder er Orange, som i øvrigt ikke understøttter highspeed data
>Telefonen er forbundet med et kabel til notebooken

Kan du køre data og kalde op over serielkabel mellem laptop og 6310.
Det kan jeg ikke få til at virke under Win98, men har fået at vide, at
problemet er i telefonen.

Beret, fortæl.

Venlig hilsen
Ole

Fra : Peter Sepstrup

Dato : 28-06-02 12:02

Orange understøtter ik hurtigere data en 9600 !! heller ik med data abb.
forresten er data abb. spil af penge, du kan sagtens komme på nettet med
orange alligevel, bare ring op til wap nummeret....