Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
CF vs. SD
Fra : Hans Odborg

Dato : 26-06-02 20:13

Jeg har længe overvejet at købe et digital kamera og har egentligt altid
holdt på at det skulle være et der brugte CF. Men hvad er egentligt
forskellen mellem SD og CF, og hvad er fordele og ulemper?

Fra : Hans Odborg

Dato : 26-06-02 20:17

Hans Odborg wrote:
> Jeg har længe overvejet at købe et digital kamera og har egentligt altid
> holdt på at det skulle være et der brugte CF. Men hvad er egentligt
> forskellen mellem SD og CF, og hvad er fordele og ulemper?

Ups jeg mente sm (Smart media) ikke sd (secure digital)
cf står naturligvis for compact flash

Fra : Tom K.

Dato : 26-06-02 21:01

Gå endelig efter CF, og gerne type 2, da de fås helt op til 1GB. Priserne er
mest attraktive på CF, frem for SM.

-Tom-

Fra : WebCat

Dato : 26-06-02 21:24

SmartMedia er hurtigere end CompactFlash, som tilgengæld fåes i større
størrelser.

Fra : 120100700

Dato : 27-06-02 21:11

Bruger selv CF = IBM MicroDrive 1024 mb - det giver plads til rigtig mange
billeder i bedste opløsning

mvh
120100700

Fra : Ally

Dato : 28-06-02 10:18

> Bruger selv CF = IBM MicroDrive 1024 mb - det giver plads til rigtig mange
> billeder i bedste opløsning

Hvad med batterilevetiden? Kan du mærke forskel fra et 'almindeligt' CF til
MicroDrive'en?

Hilsen
Ally
--
E-mail: quincy_md@hotmail.com
ICQ#: 15 88 35 47

Fra : 120100700

Dato : 28-06-02 12:53

Hi ally
Da jeg købte kameraet med IBM MicroDrive har jeg ikke prøvet andet, og altså
ikke noget at sammenligne, jo det er ikke sandt, der medfulgte også et cf
kort på 32 mb (med plads til 10-14 billeder) mellem disse har jeg ikke
mærket forskel på batteri levetiden.

mvh
120100700