Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Nero vs. WinOnCd til JPEG
Fra : Jakob L. Nielsen

Dato : 26-06-02 18:51

Hejsa

Jeg bøvler stadig lidt med at ligge jpeg filer ned på VCD.

Nu hvor jeg har fået Nero til at virke har jeg ladet mig fortælle at med
WinOnCd 3.8 kan man også ligge jpeg filer ned på VCD endda med
baggrundsmusik. Er der nogen der har erfaringer med dette?

På dette link >http://www.coyote01.freeserve.co.uk/photo_album.htm< omtales
WinOnCd 3.8 men så vidt jeg forstår er det kun muligt at have op til 99
billeder i hvert slideshow er det rigtigt?

Det samme omtales for Nero her >http://www.vcdhelp.com/author.htm#photo< men
jeg har med denne erfaret at men godt kan have mere end 99 billeder i hver
slideshow, har selv ca. 350 stk. i et show.

Håber der er nogen derude der vil dele lidt ud af deres erfaringer.

Mvh.

Jakob

Fra : max

Dato : 27-06-02 10:56

"Jakob L. Nielsen" <nmb14917@vip.cybercity.dk> wrote in message
> [...]
> slideshow, har selv ca. 350 stk. i et show.
>
> Håber der er nogen derude der vil dele lidt ud af deres erfaringer.

Easy CD creator 5, laver et meget enkelt slideshow med
baggrunds musik... max

Fra : Jakob L. Nielsen

Dato : 27-06-02 19:20

"max" <maxarte@hotmail.com> wrote in message

> Easy CD creator 5, laver et meget enkelt slideshow med
> baggrunds musik... max

Er der ingen begrænsning af antallet af billeder pr. slideshow i denne?

Hvilket format skal musikken have?

Jakob

Fra : max

Dato : 28-06-02 03:38

> Er der ingen begrænsning af antallet af billeder pr. slideshow i denne?
>
> Hvilket format skal musikken have?
>
> Jakob

Easy CD creator 5, der er ingen begrænsning,
men kan kun vises på pc..
Nedenstående links finder du det du har brug for
gratis prøve..
Måske er dette noget.. http://www.xat.com/xatshow/
gratis prøve i 30 dage..
Eller denne http://www.ulead.com/dps/trial.htm
prøve i 15 dage..
Eller.. http://www.iomation.com/
find flere på cnet.. mvh max

Fra : Jakob L. Nielsen

Dato : 01-07-02 18:22

> Easy CD creator 5, der er ingen begrænsning,
> men kan kun vises på pc..

Kan Easy CD creator 5 ikke lave VCD?

Jakob

Fra : max