PUK-Kode
Fra : Kim Hagelskjær Larse~

Dato : 26-06-02 18:53

Hej Drenge!

Jeg er beklageligvis kommet til at lade min mobil (3310) ligge i en taske
hvor der ikke var afgivet pin-kode og telefonen ikke var låst. Derfor kan
jeg nu se at der har været tre fejlagtige forsøg, og når jeg starter
telefonen nu, ja så står der "SIM-Kort er blokeret" og derefter "Indtast Puk
kode" Jeg har forsøgt at finde de gamle papirer på telefonen, men det er ikk
lykkedes mig. Telefonen er fra februar 2001.

Mvh.

Kim

PS: Håber på lidt hjælp, evt. en standard kode eller et eller andet, skal
siges jeg aldrig har sat PUK koden til noget.

Fra : Søren Jørgensen

Dato : 26-06-02 19:35

>" Jeg har forsøgt at finde de gamle papirer på telefonen, men det er ikk
> lykkedes mig.

Skriv / Ring til din udbyder, og bed om at få koden igen.

Mvh..Søren

Fra : helloo.dk

Dato : 26-06-02 19:40

Så vidt jeg hussker så er PUK koden noget der høre med til det kort du
putter i.. ikke noget med selve telefonen at gøre...

--
helloo.dk åbner de fleste Nokia telefoner med garanti for kun 100,- kr.
Gratis Logo'er og ringtoner

Fra : John

Dato : 26-06-02 20:27

Ja, det er rigtigt - PUL loden hænger sammen med SIM kortet - ikke
telefonen. Der er ikke andet at gøre end at kontakte dit mobil selskab...

Mvh
John

Fra : Lasse Hedegaard

Dato : 26-06-02 22:02

Dan skrev:

>Så vidt jeg hussker så er PUK koden noget der høre med til det kort du
>putter i.. ikke noget med selve telefonen at gøre.

Korrekt.

Kim, kontakt til teleselskab, måske kan de oplyse koden til dig.
Ellers skal du have nyt SIM-kort (sikkert mod et gebyr), og desværre
mister du din telefonbog og SMS-beskederne (disse lagres i de fleste
tilfælde i SIM-kortet).

Venligst,
Lasse Hedegaard

** - Nu også unlocking af Nokia 3410 og 5210! **

Få din Nokia 3310 opdateret til 3315! (Version 5.55)