Medicin
Fra : William A. Husted

Dato : 26-06-02 18:08

Hej Gruppe,

Dette er måske ikke helt relevant, men alligvevel:

Jeg har søgt ind på uni i Odense, medicin, og løber nu rundt for at vurdere
mine chancer for at komme ind gennem kvote 1. jeg har søgt ind med 9,2 -
sidste år var det 9,0, men er der nogen der kender til karaktergennemsnittet
på medicin rent historisk?

tak

Fra : Marianne

Dato : 30-06-02 13:57

> [...]
> mine chancer for at komme ind gennem kvote 1. jeg har søgt ind med 9,2 -
> sidste år var det 9,0, men er der nogen der kender til

Du kan sikkert finde noget på www.uvm.dk eller på ivu's hjemmeside.

mvh
Marianne