Vespa Ciao
Fra : JACOB SKOVGAARD MORT~

Dato : 26-06-02 17:47

Jeg ville lige høre om der var nogle som har forstand på ciao. Hvad man
skal gøre, for at få den til at køre stærkere uden at ofre ret mange penge!
MIchael

Fra : Jens A.

Dato : 26-06-02 18:11

"JACOB SKOVGAARD MORTENSEN" <lbastrup@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg ville lige høre om der var nogle som har forstand på ciao. Hvad
man
> skal gøre, for at få den til at køre stærkere uden at ofre ret mange
penge!

Køre ned ad en bakke... køre i medvind... indtag en mere aerodynamisk
stilling...

Fra : JACOB SKOVGAARD MORT~

Dato : 26-06-02 19:14

Ok!!!! Men måske noget der giver lidt mere skub i den uden naturens egne
krafter!

Fra : Morten Holm

Dato : 27-06-02 00:46

Jamen det er jo ulovligt....... det går sq ikke...... Jeg vil holde mig til
Jens's forslag....... Vi kan jo ikke gå og give dig nogle forslag så du kan
blive stoppet af politiet... så får nok din or på nakken..... ....
NEaj....... Held og lykke med det......... Og god sommer...

--
Mvh.
Morten Holm

Fra : Smoothy6

Dato : 27-06-02 21:07

Okay... Ved ikke hvor populær jeg bliver i gruppen nu men fuck det, vi er
her jo for at hjælpe hinanden... uanset hvad folk spørger om og gør ved
deres knallerter, så er det deres eget problem...

http://members.tripod.com/~knallert/Ciao.html

der skulle være lidt at ta' fat på... Go' Fornøjelse...

-Smoothy6