Tjek lige det her...
Fra : DJ Supreme / Peter P~

Dato : 12-02-01 16:41

http://tilt-u.freeservers.com/

Bliver det mere Mac'et, eller hvad???

--
- Peter

http://www.titancity.com/lib/
- et friere, billigere og BEDRE Danmark!

Fra : Niels Ebbesen

Dato : 12-02-01 22:11

DJ Supreme / Peter Perlsø wrote:

> http://tilt-u.freeservers.com/
>
> Bliver det mere Mac'et, eller hvad???

Filmen knækker ved denne bemærkning - "Picturehandling this page is best
viewed in MS Exploder".......!

Med venlig hilsen
Niels Riis Ebbesen

Fra : Reynard Fox

Dato : 12-02-01 23:41

In article <3A885175.25897D11@niels-ebbesen.net>,
info@niels-ebbesen.net wrote:

> Filmen knækker ved denne bemærkning - "Picturehandling this page is best
> viewed in MS Exploder".......!

Stedet har også et banner med teksten "Microsoft certified solution
provider" %)
Og et banner som viser nogle gamle Commodore 64 spil, godt nok ikke i de
rigtige proportioner, og set giver heller ikke en link til C64 spil...
Så er der også denne her: "it's the standard background in the newest
operating system for Mac (Mac OS 8.5)". Siden er sidst blevet opdateret
den 11 februar 2001, så måske er OS8.5 det nyeste nye hvis man bor på en
planet, eller et andet astronomisk legeme, i kredsløb om f.eks. Proxima
Centauri eller Barnard's Stjerne.
Personligt ville jeg heller have et sommerhus i nærheden af
Altair/Biggs_Colony/Reaganville :)

Mvh
Reynard …:·

--
Fish?

Fra : DJ Supreme / Peter P~

Dato : 13-02-01 14:06

Reynard Fox <canis_vulpes@hotmail.com> wrote:

> Stedet har også et banner med teksten "Microsoft certified solution
> provider" %)

Det laver han også selv sjov af, skulel jeg hilse og sige!

> [...]
> Centauri eller Barnard's Stjerne.
> Personligt ville jeg heller have et sommerhus i nærheden af

Junglehoved! :)

Anyway, mail dine forslag til manden, jeg er sikker på han vil blive
ekstatisk.

> Mvh
> Reynard …:·
>
> --