Skærmdump af logon-billeder
Fra : Ukendt

Dato : 26-06-02 17:54

Jeg har brug for at lave skærmdump af log-on billedet på henholdsvis
Windows95 og Windows2000 - jeg kan ikke få de sædvanlige Printscreen eller
Alt+Printscreen til at du.
Ligeledes har jeg brug for et dump af det billede, der kommer frem på en
Windows2000, når pc´en låses og man skal logge på igen med Ctrl+Alt+Delete.

Har I nogle forslag til, hvorledes jeg kan få disse billeder til at blive
til rediger-bare billeder?

De bedste hilsner
Anette Linnea

PS: Jeg skal bruge løsningen i morgen, så der er god tid)

Fra : Erik Stoustrup

Dato : 26-06-02 20:28

Hi

Logon billede ligger som logon.scr i Windows/system(32). Har du ikke et
Capture-program du kan bruge til at "klippe" billeder fra skærmen med ?

Det er vist den eneste måde du kan få CTR-ALT-DELETE billede fanget på.

EriK!

Fra : Ukendt

Dato : 27-06-02 17:15

> Logon billede ligger som logon.scr i Windows/system(32). Har du ikke et
> Capture-program du kan bruge til at "klippe" billeder fra skærmen med ?
>
> Det er vist den eneste måde du kan få CTR-ALT-DELETE billede fanget på.

Tak for de forskellige forslag.
Løsningen blev, at fjernovertage en anden pc og så ad den vej rundt tage
skærmdump under opstart.

Mvh
Anette Linnea

Fra : pre

Dato : 27-06-02 10:22

Kik på disse: logow.sys, logos.sys, winlogo.gif, wvlogo.gif. Søg i øvrigt på logo. Der ligger masser i TIF-filerne.

© pre 2002