side i flash mx ?
Fra : trica

Dato : 26-06-02 16:56

Nu er jeg stadig ny i flash mx men der er sikkert nogen der ude som
kender til det med at lave en hel flash side, det jeg søger er info i en
let start så man kommer længere ind i det med at lave en flash side....
Hvis du har nogle sider på dansk som du gerne vil vidre give så jeg kan
komme lidt længere i min viden om flash mx, så er du velkommen til at
sende dem til mig på min mail eller via icq!

Jeg mangler en del for at få en god start med at lave en flash side, og
helst at lære det helt fra bunden af.....

Bogen til flash mx skal jeg hente den 1/7 2002 men vil gerne hjælpe
andre og mig selv så man har et sted hvor der står lige fra start til
slut om hvordan man laver en flash side! Jeg ved der er mange som har
spurgt om det emne men de har altid fået den besked at de skal gå
igennem lessons og læse på de forskellige tut sider som er om flash mx..
Men hvis man kigger godt efter så er der ikke noget der minder om en
hjælpende hånd til en start på en hp, og derfor spørger jeg her så der
bare er et sted hvor andre kan udvide deres viden i det de er kommet til
for som nok alle vil sige så er det svært at komme igang med en hel side
for det ser lidt uoverskueligt ud når det er første gang man laver den!
Men det er jo der man kan få hjælp hvis der var en der ville skrive hvad
man skulle starte med og hvad man skulle gøre og hvordan man slutter men
det skal jo bare være en ret enkel side så man har lavet sin første side
i flash og så vælter det frem med ideer inde i hovedetnår man har lavet
den for så skal det gå stærkt *G*
Håber at der er en der vil bruge lidt tid på at forklare hvordan man
laver den...

Så har du lyst til at hjælpe mig igennem denne start så er du velkommen
til at kontakte mig!!!

Jeg vil sige tak til den eller jer, der hjælper os alle som har det
spørgsmål om hvordan vi skal lave den side i flash og hvordan vi
starter.

M.v.h Kim Jørgensen

PS. på forhånd tak

http://www.kandu.dk/

Fra : Bo Dudek

Dato : 26-06-02 17:00

[...]

>Jeg mangler en del for at få en god start med at lave en flash side, og
>helst at lære det helt fra bunden af.....

okay, champ ;) så starter vi fra bunden:

1) lær hvad knapper kan
2) lær hvad movieclips kan
3) lær hvordan de to ovenstående kan kombineres

skriv igen, når du har styr på dette eller spørgsmål til det :)

Kind regards

Bo Dudek
http://www.bodudek.dk
http://www.bodudek.dk/cd (dsl or faster conn. only)