Flash detection
Fra : Martin Helbo

Dato : 26-06-02 16:22

Jeg har som så ofte før brugt En flash detection til at lede til en side
henholdsvis med eller uden flash. Denne detection er hentet fra Macromedia.
Denne gang har jeg dog placeret detection siden i et frameset, og det virker
åbenbart ikke nu.
Mit spørgsmål er; om det er på grund af at detection siden er placeret i et
frameset at det ikke virker, eller er det mig der har lavet en fejl et eller
andet sted?

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk/dvd

Fra : Martin Helbo

Dato : 26-06-02 16:32

"Martin Helbo" <helbo@webhiker.dk> wrote in message
> [...]
et
> frameset at det ikke virker, eller er det mig der har lavet en fejl et

Det skal lige siges, at den sagtens kan lede browseren hen på flash siden,
men den gør det både hvis man har flash og hvis man ikke har.

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk/dvd

Fra : Bo Dudek

Dato : 26-06-02 16:56

[...]
>virker
>et
>eller
ehm.. mangler som minimum et link til siden =) men alternativt kan du
da bare bygge det op i en <table>.. skulle vist ikke være noget
problem

Kind regards

Bo Dudek
http://www.bodudek.dk
http://www.bodudek.dk/cd (dsl or faster conn. only)

Fra : Martin Helbo

Dato : 26-06-02 21:12

"Bo Dudek" <bo@FJERNbodudek.dk> wrote in message

> ehm.. mangler som minimum et link til siden =) men alternativt kan du
> da bare bygge det op i en <table>.. skulle vist ikke være noget
> problem

undskyld her er der et link til detectionsiden:
www.mind-media.dk/main.htm

Grunden til at den ligger i en frame er at jeg helst vil undgå, at man kan
se hele adressen i browseren, den henviser til flash/index.html.

--
/Martin Helbo
www.thedude.dk/dvd