CS lag problem???
Fra : Per Fogtmann

Dato : 26-06-02 16:11

Hej NG,

Jeg har et problem med, at folk siger jeg lagger når jeg spiller online. Min
forbindelse 512/128, og min maskine består af XP 1800+, gf3 ti200, 784 mb
ram. Min ping kommer normalt aldrig over 100, Jeg køre openGL 1024x768. Jeg
kan mærke når jeg bevæger mig rundt, at den hakker minimalt, men andre
spiller menere at det er et problem når de spiller mod mig.....

Er der nogen der har nogle forslag hvad der går galt???????

På forhånd tak forhjælpen

Fra : sfc

Dato : 26-06-02 18:44

Prøv på en anden server, med den forbindelse skulle du gerne ned på 25-40 i
ping.
Prøv evt. på www.boomtown.dk
Du har vel heller ikke andre programmer kørende, som Outlook Express eller
lign...

Mvh sfc

Fra : Per Fogtmann

Dato : 26-06-02 21:26

Nej jeg køre ikke andre programmer, men det jeg ikke forstår er at de siger,
at det kun er mig der lagger. De beskylder mig for at bruge lag
cheat......................

Fra : @ndersson

Dato : 26-06-02 22:06

"Per Fogtmann" <fogtmann@paradis.dk> skrev i en meddelelse
> Nej jeg køre ikke andre programmer, men det jeg ikke forstår er at de
siger,
> at det kun er mig der lagger. De beskylder mig for at bruge lag
> cheat......................

Du hakker kun minimalt...??? jeg har samme opkobling, men en ældre amd
2-k6/500 pc.. På en server som boomtown har jeg en ping på omkring 50 og
hakker så at sige aldrig..
har du nogen sinde haft en LAGG-cheat inde og er det originalspillet du
bruger.. Hvis det er en brændt opdatering du har fra en der har haft
snydekoder inde så har du dem måske også... Jeg ville geninstallerer og selv
hente opdateringerne på nettet..

og tjek lige om der er andre der har en høj ping.. hvis andre er på med en
høj ping kan du "hakke" selv om din ping er ok..

Jeg spiller nogle gange med en server der er så langt væk at min ping ligger
på 300 - 400 og det fungerer nogenlunde..

--
Hilsen Andy 2630

Når solen skinner er jeg helst ude at sejle www.brondbyhavn.dk/
Og når det regner spiller jeg DOD læs evt. www.dayofdefeat.dk

Fra : sfc

Dato : 27-06-02 09:44

Hvad står din ping på, og hvor meget svinger den? Den skal ca. være mellem
25 og max 50.
Hvilken forbindelse har du fortalt dit CS du har? Altså når man installere
CS.
Det kan være din rate der er sat for lavt, prøv at skrive Rate i consollen,
den skal være på omkring 7500 - 9000, hvis den er for lav, så prøv at skrive
Rate 9000 i consollen..