Tinitus
Fra : Manse

Dato : 26-06-02 15:57

Hejzan

Har spurgt ang. dette "lille" problem før, og fik svar jeg skulle prøve
Ginkgo Biloba.......Har nu prøvet dette og måske hjælper det på øresusen,
men mit er som pausebilledlyden i tvét, bare inde i hovedet.

Har nogen forslag til, hvad jeg så skal gøre/prøve?????

Manse

--
Informationer er da noget man søger på nettet.....

Fra : Doctor hook

Dato : 26-06-02 22:34

On Wed, 26 Jun 2002 16:57:10 +0200, "Manse" <hanson112@ofir.dk> wrote:

> [...]
>men mit er som pausebilledlyden i tvét, bare inde i hovedet.
>
>Har nogen forslag til, hvad jeg så skal gøre/prøve?????

Har du prøvet Japansk skalp akupunktur??

Fra : J¤mfruen\)

Dato : 27-06-02 09:01

"Manse" <hanson112@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> men mit er som pausebilledlyden i tvét, bare inde i hovedet.
>
> Har nogen forslag til, hvad jeg så skal gøre/prøve?????

Hej Manse.

Har du prøvet healing? Jeg er selv healer, men har dog aldrig
prøvet at behandle imod tinitus, hvorimod jeg har en kollega der
har hjulpet flere klienter af med tinitus, bl.a min egen søster.

Har du mod på at prøve, kan du maile mig privat og få hendes tlf.
nr hun bor på himmerland.

Kærlige hilsner
J¤mfruen)

Fra : Esben

Dato : 05-07-02 21:01

> [...]

> men mit er som pausebilledlyden i tvét, bare inde i hovedet.
>
> Har nogen forslag til, hvad jeg så skal gøre/prøve?????

akupunktører sige undertiden at de kan gøre noget ved det, men få fat i
én der faktisk har behandlet det.

vh esben