ASUS AGP V7100 Hvilken Driver?
Fra : David Skovmand

Dato : 26-06-02 16:15

Hej Alle
Jeg har et ASUS AGP-V7100(Geforce 2 mx)grafikkort, og har i de sidste par
måneder problemer haft meget store problemer med det. Oftere og oftere sker
det at skærmen bliver underlig rødlig eller grønllig, med en en masse
lodrette streger, dette står på i ca. 20 sekunder hvorpå den genstarter,
efter den har genstarte siger XP at der sket en alvorlig med grafikkortet
osv. Jeg har prøvet en masse drivere, blandt andet den gamle version 5.18
fra ASUS selv, desuden har jeg prøvet 28.32 fra NVIDIA. Som sagt kører jeg
XP pro med en 733 mhz Pentium 3, og VIA chipset. Jeg har hørt der skulle
være nogle problemer med dette grafikkort sammen med VIA chipsettet, er der
nogen der ved noget om det?
Problemet opstår utrolig tit, og det eneste der får det til at stoppe er at
undlade at installere nogen drivere overhovedet, men dette gør jeg sådan
noget som spil umuligt.
Kan en anden driver hjælpe og i så fald hvilken?
Hilsen
David

Fra : Jackie

Dato : 26-06-02 17:19

Hej David.
Havde dey samme problem da jeg kørte med 21.81a driverne, skiftede til 29.40
og det har bare kørt derudad siden.
Jackie