Div. spørgsmål fra newbie
Fra : Brian Sørensen

Dato : 26-06-02 15:35

Hej Gruppe,
Da jeg har fået ryddet lidt ud i min bilpark, og åbenbart ikke kan komme af
med min knallert til en ordentlig pris, overvejer jeg lidt at indregistrere
den.
Problemet er at det sikkert koster mesterslanten, hvis jeg ikke tager meget
fejl.
Nogle der ved hvad det ca. koster for en ansvarsforsikring på en '93
GSX-R400RR ??
Jeg er 26 år og har 2½ års med bilforsikring uden skader bag mig, hvis det
hjælper ?

Jeg skal jo også ud og købe en styrthjelm og noget tøj. Hvor er det billigst
?? Skal ikke være noget vildt, da jeg ikke gider bruge en formue på det.
(selvom det sikkert er rart, hvis man vælter)

På forhånd tak
Brian Sørensen

Fra : S.G

Dato : 26-06-02 18:18

..
> Nogle der ved hvad det ca. koster for en ansvarsforsikring på en '93
> GSX-R400RR ??
> Jeg er 26 år og har 2½ års med bilforsikring uden skader bag mig, hvis det
> hjælper ?
omkring 1500,- årligt..
prøv GF, de har billig anvar

Fra : -[ F e r ]-

Dato : 26-06-02 20:46

"S.G" <diller@mbox301.get2net.dk> skrev i en meddelelse
> .
> omkring 1500,- årligt..
> prøv GF, de har billig anvar

HVORDAN det???

Min kæreste har en Gixxer 400... 4 års skadefri... hun giver ca 2500... det
kommer nemlig meget an på ens bopæl.... Vil tro at Brian kan få den
forsikret for omkring 3500,- med nul ancinitet (der overføres somregel ikke
bil ancinitet til MC)

mvh Tommy Fer

Fra : [8260]Anders Olesen

Dato : 26-06-02 20:55

" -[ F e r ]-" <fer@cool.dk> wrote in message

> [...]
> kommer nemlig meget an på ens bopæl.... Vil tro at Brian kan få den
> forsikret for omkring 3500,- med nul ancinitet (der overføres somregel

som nystartet på 21 gav jeg ca. 1700,- for min CB500, og det havde været det
samme for en GSX-R 400, eller for en R1 for den sags skyld. Bruger GF. Vær
dog opmærksom på, at ansvarsforsikring lige er blevet noget dyrere, på grund
af lovændring.
Mvh
Anders O

Fra : Kenneth Sørensen