Hvor finder jeg priser uden afgift ?
Fra : Mureren

Dato : 26-06-02 14:42

På eksempelvis R6, ZX6R, GSX600R, CBR600S....
(600 Supersport-klassen generelt, hvis jeg har glemt en "vigtig" model)

Mureren

Fra : Jørgen Winther

Dato : 26-06-02 16:57

"Mureren" <thomas.storgaard@dk-benzin.dk> wrote in message
> På eksempelvis R6, ZX6R, GSX600R, CBR600S....
> (600 Supersport-klassen generelt, hvis jeg har glemt en "vigtig" model)

Du har glemt ZZ-R 600 (også kaldet ZX 600)

Men den går naturligvis ikke, hvis du vil have det hurtigste sidste skrig,
der kan løbe fra alle de andre. Til gengæld er den fin, hvis du vil så mange
andre ting.

--
Jørgen
Med en ZZ-R 600 til salg - uden afgift

Fra : Mureren

Dato : 26-06-02 22:34

> [...]
>
> Men den går naturligvis ikke, hvis du vil have det hurtigste sidste skrig,
> der kan løbe fra alle de andre. Til gengæld er den fin, hvis du vil så

Tjaa, nu har jeg en ZX6 R Ninja 2001, men overvejer at sælge den og købe en
uden afgift.
Jeg kører alt for lidt til daglig, til at det er bare nogenlunde økonomisk
forsvarligt at beholde den. På et år har jeg kørt 2900 km på den, og det er
altså for lidt i forhold til de afdrag der skal lægges hver måned.

Jeg ville gerne køre lidt på trackdays, og se hvor langt det kan bringe
mig,...men det skal ikke koste de penge det gør i dag, så derfor
spørgsmålet.
Og nej, jeg vil ikke ha' en gammel Honda CBR600 *G*
Det skal være en nyere model, faktisk helst en magen til den jeg har, da jeg
har mange ekstra dele til den allerede....

Mureren
(med en ZX6 R Ninja 2001 til salg, hvis prisen er rigtig