Mailingliste - turliste
Fra : ~gismo~

Dato : 26-06-02 14:31

Hejsa gruppe....

Lidt OT men det kan vel bruges..

Jeg savner et sted hvor man kan se om andre vil ud at trille en onsdags
eller søndagstur i det nordjyske og har ikke fundet nogen steder med
oplysninger om dette.

Derfor har jeg lavet en lille side hvor man kan tilmelde sig en
mailingliste.

Listen virker, men har desværre ikke fået lavet noget på siden endnu *G* det
kommer vel..

Kig ind og se opm den kan bruges...

http://www.mc-tour.hoptil.dk/

Fra : Brian Wendelbo

Dato : 26-06-02 14:34

Godt initiativ, men den virker vidst ikke endnu

Brian W.

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 26-06-02 14:43

Brian, sådan en findes jo allerede for Århus og omegn. Se tur-siden på vores
hjemmeside og tilmeld dig, hvis det er noget...

--
Mvh.
Henrik

Fjern x i mailadr. ved svar på mail

Fra : ~gismo~

Dato : 26-06-02 14:57

Hej *griner*

Nej jeg havde ellers teste scriptet efter, men så skulle der lige en reboot
til, og listen virkede ikke...

men hvis det har den store interesse så kan man da tilmelde sig med denne
mctour@hoptil.dk i emne linien skal der stå "subscribe"

Håber da det virker *G* ville da være rart at have nogen at køre med

/n

Fra : Christian Stidsen

Dato : 26-06-02 21:45

Nogen der ved om der er lignende lister for andre dele af landet ?

M.v.h.

Christian

--
FZS600

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 27-06-02 09:10

"Christian Stidsen" <christian@spammer.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen der ved om der er lignende lister for andre dele af landet ?
>
> M.v.h.
>
> Christian
>
> --
> FZS600

Nøøh, men i de sidste nye touring nyt, er der en gut som kalder sig bullson
( www.bullsontour.dk ) som har noget SMS service jeg har tilmeldt mig, og
har fået en bekræftigelse her for et par dage siden, men har endnu ikke
modtaget besked om ture, så hvor meget det er udviklet ved jeg ikke, men hey
kanon initiativ det må man sige !

MVH Rune

Fra : Tony Lorentzen

Dato : 27-06-02 11:43

"RuneR (TDM850)" <ruro@get3net.dk> wrote in message

> [...]
> har fået en bekræftigelse her for et par dage siden, men har endnu ikke
> modtaget besked om ture, så hvor meget det er udviklet ved jeg ikke, men

Mon ikke det er fordi teleselskaberne har lukket af for email->sms
tjenesterne. Så kommer det ikke til at virke før de betaler penge pr.
afsendt besked. Og det gider de nok ikke.

Hilsner,

Tony

Fra : RuneR \(TDM850\)

Dato : 27-06-02 13:32

"Tony Lorentzen" <tonySPAMMERGOAWAY@lorentzen.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> tjenesterne. Så kommer det ikke til at virke før de betaler penge pr.
> afsendt besked. Og det gider de nok ikke.

Tjo muligvis, da jeg meldte mig til var det på bekostning at det ikke
kostede penge, det skrev han tilbage det ikke gjorde, men det kan jo være
han mest er interesseret i at opbygge en "kundekreds" lige pt. :-/

MVH Rune

Fra : Henrik Nielsen - Rap~

Dato : 27-06-02 12:22

Jep, Århus og omegn, læs mit andet indlæg. Eller kig på vores hjemmeside

Fra : Martin Sørensen

Dato : 27-06-02 12:43

> Nogen der ved om der er lignende lister for andre dele af landet ?

Der er også en fællestur hver måned fra Svenstrup:
http://www.heinrich-nielsen.dk/MCturprogram2002.htm

signing off.. Martin Sørensen