FIM Rally 2002 i Aalborg
Fra : Per Svein Moland

Dato : 26-06-02 11:57

Ja så står endelig FIM Rally 2002 for døren.
http://www.fimrally2002.dk/
Campen åpner vel mandag.
Er det noen her som skal være funksjonærer?
I så fall så vil jeg bare minne dere på at dere må være ekstra hyggelige og
imøtekommende mot nordmenn (slik dansker pleier), og litt mer vriene mot
svenskene.
OK?
Vi sees!

--
Per Svein Moland, NMCU #24603, OTC #335, DTAH #005
Honda XL650V TransAlp, 2002 mod.

Fra : Søren Lindholt

Dato : 26-06-02 12:18

Per Svein Moland <per.svein@aasmek.no> wrote in article
<c6hS8.6716$c06.134039@news2.ulv.nextra.no>...
> [...]
og
> imøtekommende mot nordmenn (slik dansker pleier), og litt mer vriene mot

Hej, ja, motortosserne vil være at finde, specielt i tjek-ind, jeg skal
selv fornøje mig med tysktalende, men sig endelig til når du kommer. Jeg
skal naturligvis gøre meget ud af at efterleve din forespørgsel
--
Søren
blot har jeg altid problemer med at høre forskel på norskene og

Fra : Per Svein Moland

Dato : 26-06-02 12:45

"Søren Lindholt" <lindholt@FJERNperson.dk> skrev:
> [...]
> selv fornøje mig med tysktalende, men sig endelig til når du kommer. Jeg
> skal naturligvis gøre meget ud af at efterleve din forespørgsel

Tusen takk. Det var det jeg visste.

> blot har jeg altid problemer med at høre forskel på norskene og
> svenskmenn....

What?

Fra : james

Dato : 26-06-02 15:17

Vi har ikke fået den endlige arbejdsplan, men jeg tror at vi er på "vagt"
torsdag og fredag. Vi ses!
-james & kirsten

Fra : Søren Lindholt

Dato : 26-06-02 16:49

"james" <airthy@post5.tele.dk> skrev i en meddelelse
> Vi har ikke fået den endlige arbejdsplan, men jeg tror at vi er på "vagt"
> torsdag og fredag. Vi ses!
> -james & kirsten

Jep. Mads L og jeg huserer omkring scenerne med hullede jeans, maglites og
omvendt kasket. Og jeg selv betjener vaksebrædt og elbas onsdag aften på den
lille scene...

mvh Søren

Fra : Claus Rittig

Dato : 26-06-02 17:33

"Søren Lindholt" <lindholt@person.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> omvendt kasket. Og jeg selv betjener vaksebrædt og elbas onsdag aften på

Hey!
Så skal der sguda være fest?!? Lindholt tager en spiller på scenen onsdag
aften?
SÅ skal der drikkes pils og hujes!

Vi SES!

Rittig

Fra : Søren Lindholt

Dato : 27-06-02 09:13

Claus Rittig <ClausRittig@Hotmail.Com> wrote in article
<3d1a07a7$0$151$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>...

> Så skal der sguda være fest?!? Lindholt tager en spiller på scenen onsdag
> aften?
> SÅ skal der drikkes pils og hujes!

Hvad hjælper du med?? Der er jo kun adgang for officials, ingen danske
gratister ved du nok!!
--
Søren
http://motortosse.dk

Fra : Søren

Dato : 27-06-02 11:38

Søren Lindholt <lindholt@FJERNperson.dk> wrote in article
<01c21db2$bf3ceb20$b07610ac@pc4148>...

> Hvad hjælper du med?? Der er jo kun adgang for officials, ingen danske
> gratister ved du nok!!

Hej Søren

Sig mig lige - hvad hjælper DU med??
Jeg kan ikke finde dit navn på listen!!

http://www.jegka.dk/fim2002/tilmeldte.asp

Søren
-medhjælper ved FIM Rally - vi ses!!

Fra : mc-stup

Dato : 27-06-02 21:54

Søren skrev:

> Søren Lindholt <lindholt@FJERNperson.dk> wrote in article
> [...]

Han ved det sikkert ikke endnu, men computer-, lys-, lyd-, og meget mere guru
Hrr. M. Lund har dedikeret Søren L til at være Backstagechef (= Ølhenter til
musikerne) inden han kan gå på scenen med "Søren's Rødder" (Vores TM).

Så hvis Hrr. Rittig vil huje med, må han trille en tur forbi Gigantium i
Aalborg og melde sig som hjælper, men det er han sikkert også god til....
altså hjælpe....

Mvh

Stup
XS1100S, hvis herre og mester lige har et par dages nødvendig familiedrama at
holde rede på inden det går løs igen søndag eftermiddag i "Ålbjerg".

Fra : Søren Lindholt

Dato : 27-06-02 22:26

"mc-stup" <mc-stup@get2net.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Aalborg og melde sig som hjælper, men det er han sikkert også god til....

Jojo, jeg er orienteret. Men det er åbenbart ikke sevet ind den anden vej at
vi hedder "Top Cats"
og er næsten husorkester på Burkes Pub i Struer.

mvh Søren