Invitation til grillfest
Fra : Jens Didriksen

Dato : 26-06-02 10:18

Blue Berets Motorcycle Club Denmark (BBMCDK) holder en lille, men hyggelig
grillfest for sine nuværende (og kommende) medlemmer i Danmark, Færørene og
Sverige lørdag d. 20 juli kl. 17 - ? på Agervej 14 i Stensballe ved Horsens.

Klubbens medlemmer er, som navnet antyder, alle nuværende eller
ex-FN-veteraner som alle udover stoltheden over at have været sendt ud i
fredens tjeneste også elsker at køre på MC og gerne vil i en klub hvor man
kan kombinerer glæden over begge disse ting.

Har du selv en baggrund som blå baret eller skal du sendes ud med DIB i
fremtiden, så benyt endelig lejligheden til at kikke forbi Horsens hvis du
har mulighed for det. Der falder nok en bid brød og noget saft af

Klubbens medlemmer køre på alt fra MZ til Harley, så uanset hvad du ejer af
mc er du velkommen til at se hvad vi er for nogle typer Bare følg
skiltene når du kommer til Stensballe

Få mere information om klubben og vores fest på www.blueberetsmc.com

Du er også velkommen til at kontakte mig privat på min e-mail hvis du har
andre spørgsmål

M.v.h.

Didrik