CD opbevaring
Fra : Steen Villumsen

Dato : 12-02-01 15:07

Jeg kan ikke være den eneste der efterhånden er ved at drukne i
CD-ROM'er på mit skrivebord. I den anledning har jeg startet en jagt på
et CD-opbevaringssystem. Jeg har ikke hylde/bordplads til at have en
eller anden smart holder i træ eller plastic til alle CD'erne, og vil
derfor gerne have dem i nogle 'lommer' i en mappe/ringbind.

Det er (latterligt) dyrt at købe disse lommer ved en boghandel, så jeg
håbede på at der var nogen der kendte et billigt sted at erhverve sig
disse. Eller eventuelt kender et system der er meget smartere.
Jeg vil nok foretrække en net-butik, men et eller andet sted i Århus C
dutter også.

På forhånd tak for hjælpen,

Steen

Fra : Tamen

Dato : 13-02-01 15:00

Jeg bruger de lommer der ikke har huller i siderne. Altså bare er en
plasticlomme i CD-størrelse. De kan stå i en kasse der sagtens kan være på
et skrivebord. Der er også plads til en forside/indholdsseddel sammen med
CD'en. De koster en krone per styk. Men er vistnok i restordre fordi Bantex
er bagud siden de brændte.

Tamen.

in article 1eoq1v1.14td9db1yl151aN%supersteen@mailme.dk, Steen Villumsen at